۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
احتمال ریزش بیت کوین به کانال ۱۰ هزار دلار| قیمت در چه صورت افزایش خواهد یافت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش بیت کوین به کانال ۱۰ هزار دلار| قیمت در چه صورت افزایش خواهد یافت؟

«اسکات ردلر» کارشناس سرمایه گذاری شرکت T۳ با انتشار پیامی توئیتری مدعی شد که احتمال سقوط قیمت بیت کوین به محدوده ۱۰ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش بازار، «اسکات ردلر» کارشناس سرمایه گذاری شرکت T۳ با انتشار پیامی توئیتری مدعی شد که در صورت عدم موفقیت گاوها برای حفظ قیمت بیت کوین در محدوده بالای ۱۷۶۰۰ دلار، احتمال سقوط قیمت این رمز ارز به محدوده ۱۰ هزار دلار وجود خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، این سخنان ردلر در حالی مطرح می شود که بیت کوین طی ۷۲ ساعت گذشته تقریبا در محدوده زیر ۲۰ هزار دلار قرار داشته و نوسان جدی نداشته است.

ردلر علیرغم این اظهارات خود تاکید کرد که ماه سپتامبر برای بازار رمزارزها بسیار تعیین کننده بوده و فرصت رشد این بازار طی روزهای آینده وجود دارد. به گفته وی، فشار و قدرت خرس ها بر بازار تا زمانی که بیت کوین نتواند از مقاومت روانی و مهم ۲۰۷۰۰ دلار عبور کند، ادامه خواهد داشت.

رزونامه «یو. تودی» نیز به تازگی با انتشار گزارشی، بیت کوین را بدترین رمزارز بازار از حیث بازدهی در ماه جولای معرفی کرده و اقدامات اخیر فدرال رزرو در خصوص افزایش نرخ بهره بانکی را دلیل این امر دانسته است.

اما ردلر در خصوص اتریوم نیز به تازگی اعلام کرده است که علیرغم در پیش رو بودن رویداد مهم ادغام شبکه اتریوم در ماه جاری میلادی، امکان بازگشت مجدد قیمت این رمز ارز به محدوده هزار دلار همچنان وجود دارد.

با اینحال، بسیاری از تحلیلگران نیز معتقدند ماه سپتامبر، آخرین ماه نزولی بودن بازار بیت کوین و سایر رمزارزها بوده و از ماه آینده باید منتظر افزایش آرام قیمت ها باشیم. این در حالیست که ادامه جنگ در اوکراین و سایر تنش های ژئوپلیتیکی مانند مساله تایوان، کمبود جدی منابع سوختی در اروپا و همچنین شکل گیری رکود اقتصادی در آمریکا، چشم انداز چندان روشنی برای بازارهای ریسک پذیر، به ویژه رمزارزها باقی نگذاشته است.

کد خبر: ۱۷۳٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha