۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹
بستن پرونده پادمانی ایران یکی از شروط احیای توافق برجام

بستن پرونده پادمانی ایران یکی از شروط احیای توافق برجام

نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد پرونده های پادمانی جمهوری اسلامی ایران باید بسته شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ‌ ابراهیم عزیزی، در خصوص اهمیت دستیابی به متنی قوی تر برای تضمین منافع ملت ایران در برجام، گفت: انتفاع اقتصادی از منافع برجامی نخستین اقدامی است که باید عملیاتی شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که هیچ نوع مانعی بر سر تجارت خارجی جمهوری اسلامی نباید قرار داشته باشد و دارایی های ایران به راحتی به کشورمان بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه پرونده های پادمانی جمهوری اسلامی ایران نیز باید بسته شود، ادامه داد: در واقع قرار نیست توافقی صورت بگیرد اما در ادامه موضوعات هسته ای کشورمان که عموما با تحریک اسرائیلی ها و آمریکایی ها ایجاد شده مجددا تکرار شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: انتفاع صددرصد اقتصادی و جلوگیری از رفتارهایی که موجب نقض عهد و توافق می شود دو موضوع مهمی است که از سوی مذاکره کنندگان کشورمان پیگیری می شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قرار نیست بار دیگر شاهد انجام اقدامات یکجانبه از سوی کشورمان و عدم تحقق وعده های غربی ها در برنامه جامع اقدام مشترک باشیم.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha