۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
تعلل سازمان اموال تملیکی در اتصال به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مطرح کرد

تعلل سازمان اموال تملیکی در اتصال به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»

اجتهادی، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: تا پایان مهرماه بخش قاچاق طرح اتصال به پنجره ملی دولت هوشمند این سازمان رونمایی می شود.

به گزارش بازار، عبدالمجید اجتهادی، با بیان اینکه طرح احصاء کامل کالاهای در اختیار سازمان اموال تملیکی تدوین و به استحضار وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده است، گفت: در این طرح همه‌ی اطلاعات مربوط به کالاهای وارد و خارج شده از انبارهای این سازمان چه از نظر نوع، جنس، تعداد، روند پرونده قضایی و ... به نظر موافق وزیر رسیده و دستور تامین منابع مورد نیاز صادر شده و حداکثر تا ۳ ماه دیگر اجرایی می‌شود.

تا پایان مهرماه به پنجره ملی دولت هوشمند متصل می‌شویم
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: هوشمندسازی که از تکالیف قانونی سازمان اموال تملیکی است تا حدودی انجام شده است. پیمانکار قبلی توانایی لازم را برای اجرای این طرح نداشت و با انتخاب پیمانکار جدید زیر نظر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و سازمان برنامه و بودجه، تا پایان مهرماه بخش قاچاق این طرح رونمایی خواهد شد.

این در حالیست که طبق قانون، امسال باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریور پنجره خدمات خود را راه‌اندازی و آن را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند تا مردم با یک بار احراز هویت بتوانند به تمام خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.

عبدالمجید اجتهادی افزود: هم اکنون اطلاعات مورد نیاز از وب سایت‌های متصل به سامانه جامع تجارت و سایر سامانه‌ها دریافت و بصورت وب سرویسی به مخاطبان ارائه می‌شود.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha