۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار در مهران پیش بینی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار در مهران پیش بینی شد

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: امسال هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین در مهران پیش بینی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: از چهار مسیر اصلی به استان اقدامات مؤثری در بحث راهداری برای اربعین انجام شده است.

وی گفت: تقریباً کار خط کشی محور ایلام-مهران به پایان رسیده و مقدار ناچیزی از خط کشی محور باقی مانده، نیوجرسی و علائم نیز در مسیر نصب شده است.

وی افزود: علائم اطلاعاتی در محورها نصب و آشکارسازی نقاط پرحادثه محورهای استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: همچنین اقداماتی در طول مسیر پل زائر تا پایانه و در محدوده خود پایانه از جمله احداث ۶ هزار سایبان با مجهز به مه پاش ایجاد شده است.

چشمه خاور اضافه کرد: سیستم‌های سرمایشی و روشنایی در داخل پایانه نیز فعال هستند.

وی ادامه داد: در بحث حمل و نقل نیز ۸ هزار دستگاه اتوبوس در کل کشور به مرزهای زمینی کشور فراخوان داده شده اما به فراخور عرضه و تقاضا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: تا ۷۰ درصد این هشت هزار دستگاه اتوبوس قطعاً به مرز مهران فراخوان خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه این اتوبوس‌ها از یک سمت به صورت خالی هستند، ستاد ویژه اربعین تصمیم گرفت که ۷۵ درصد به قیمت کرایه مهران به کل نقاط کشور افزایش پیدا کند که از فردا عملیاتی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha