۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
افزایش چشمگیر نهنگ های بیت کوین طی یک ماه اخیر| آیا رالی جدید قیمت در راه است؟
پلتفرم تحقیقاتی سنتیمنت گزارش داد؛

افزایش چشمگیر نهنگ های بیت کوین طی یک ماه اخیر| آیا رالی جدید قیمت در راه است؟

علیرغم آغاز ضعیف ماه آگوست توسط بیت کوین و آلتکوین ها و ریزش آنها طی دو هفته اخیر، به نظر می رسد، تعداد آدرس‌های نهنگ کلیدی تعیین کننده بازار رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش بازار، علیرغم آغاز ضعیف ماه آگوست توسط بیت کوین و آلتکوین ها و ریزش آنها طی دو هفته اخیر، به نظر می رسد روند انباشت بیت کوین مطلوب به نظر رسیده و تعداد آدرس‌های نهنگ کلیدی تعیین کننده بازار نیز رشد چشمگیری داشته است.

پلتفرم «سنتیمنت» که به تحلیل رفتار رمزارزها در بازار می پردازد، نموداری را منتشر کرده که نشان دهنده روند انباشت آدرس نهنگ های بیت کوین (کیف های دارای ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین) است. طبق داده های این نمودار، بازار شاهد افزایش شدید تعداد این آدرس‌های بیت کوینی طی ۳۰ روز گذشته بوده و تنها طی روزهای گذشته، ۱۰۳ آدرس به این تعداد افزوده شده است.

آخرین باری که بیت کوین شاهد چنین افزایشی بود، ماه فوریه یعنی زمانی که هر بیت کوین بین ۳۸ تا ۴۴ هزار دلار معامله می شد، بوده است. افزوده شدن این ۱۰۳ آدرس به مجموع تنهنگ های بیت کوین، تعداد کل آنها را به ۱۵۸۴۷ رسانده است. این سطح انباشت نهنگ درست زمانی رخ داده که بیت کوین به زیر سطح حمایت ۲۰ هزار دلاری رسیده و ترس همچنان بر بازار کریپتو حاکم است.

بر اساس داده های این نمودار، به نظر می رسد یک همبستگی گسترده بین قیمت بیت کوین و رشد تعداد آدرس های نهنگ وجود دارد. به یاد داشته باشیم که رالی قبلی بازار کریپتو در نوامبر ۲۰۲۱ با افزایش قابل توجه آدرس نهنگ ها آغاز شد و با ریزش این رالی نیز آدرس‌های نهنگ‌ها به تدریج کاهش یافت. این افزایش اخیر می تواند یک شاخص امیدوار کننده برای یک شکست احتمالی قریب الوقوع روند قیمت باشد.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha