۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
مشکل آب همدان چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود
وزیر کشور:

مشکل آب همدان چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود

همدان - وزیر کشور با بیان اینکه مشکل آب همدان چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود، گفت: طبق گزارش مهندسان و مجریان، لوله‌گذاری طرح به پایان رسیده و منتظر ایستگاه‌های پمپاژ هستند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ احمد وحیدی ظهر پنج شنبه در جریان سفر به استان همدان و در بازدید از خط ۱۶ کیلومتری انتقال آب اضطراری به شهر همدان، گفت: مسئله‌ای که برای مردم همدان در زمینه کمبود و قطعی آب پیش آمد مشکلی جدی بود که مسئولان، از دو مسیر برای جبران این مشکل بسیج شدند.

وی عنوان کرد: مسیر نخست طرح آبرسانی به همدان است که این طرح راکد، با پیگیری استاندار همدان و وزیر نیرو، فعال و تکمیل آن به طور جدی دنبال شد.

وزیر کشور با بیان اینکه طبق گزارش مهندسان و مجریان، لوله‌گذاری طرح به پایان رسیده و منتظر ایستگاه‌های پمپاژ هستند، افزود: در کنار طرح آبرسانی، اقدامی صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز از نقطه‌ای بازدید کردیم که کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته است، گفت: در این نقطه ورود یک لوله مهم زیر بستر جاده در یک مکانی عمیق و در زمانی کوتاه اتفاق‌افتاده است.

وحیدی با تاکید بر اینکه این کار در مراحل پایانی است و در روزهای آینده کار نصب لوله به اتمام می‌رسد و با این اقدام، می‌توان آب را به سمت سد آبشینه، سپس تصفیه خانه بهشتی و در نهایت به شهر همدان پمپاژ کرد، گفت: مرحله نخست مشکل آب همدان، به‌شکل اضطراری در روزهای آینده رفع و تا چند هفته آینده نیز، اصولی و به طول کامل حل می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha