۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
 دادگاه‌های ویژه تجاری اقتصادی در یزد تشکیل شود
نماینده کارآفرینان یزد در دیدار با رئیس قوه قضائیه؛

دادگاه‌های ویژه تجاری اقتصادی در یزد تشکیل شود

یزد- نماینده کارآفرینان یزدی از رئیس قوه قضائیه خواستار صدور دستور تشکیل دادگاه‌های ویژه تجاری اقتصادی در استان شد و گفت: این مهم در حضور پررنگ یزد در فضای کسب و کار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی صفدری زاده، عصر پنجشنبه در دیدار نمایندگان صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان یزدی در استانداری یزد با رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: قوام و دوام جامعه با صنعتگران و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان جامعه است از این رو این افراد باید تکریم شوند.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار ایران رتبه بالایی ندارد و مسائلی از جمله تکثر قوانین و آئین نامه ها و مقررات یا عدم سازگاری و ناسازگاری بین دستگاه های اجرایی در کشور عامل کاهنده رتبه فضای کسب و کار است.

صفدری زاده گفت: به دلیل سربلندی و سرافرازی یزدی ها است که توانستیم علی رغم اینکه نقاط ضعف در فضای کسب و کار در ایران وجود دارد، در همان فضا علی رغم مسائل کم آبی و کویری پایلوتی را ایجاد کند که بیکار نداشته باشیمو

وی با بیان اینکه اصالت فرهنگی، یزد را به اینجا رسانده است و بخش عمده مشکلاتی که وجود دارد مربوط به نوع تعامل کارگزاران در حوزه قضایی و حکمرانی است، افزود: ۱۱۰ واحد کاشی و سرامیک در کشور وجود دارد که ۶۰ درصد تولید این حوزه در استان یزد متمرکز است و ایران را در جایگاه چهارم تولید این محصول در کشور قرار داده است.

صفدری زاده افزود: این دستاورد به بازی گرفتن بخش خصوصی در این بخش است و این نشان می دهد که در شرایطی که به بخش خصوصی میدان داده شود ، شرایط خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر: ۱۷۲٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha