۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
خرید عمده لوازم جانبی موبایل از مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل شامل انواع وسیله ی های مورد نیز برای استفاده از گوشی های هوشمند بوده و امروزه این لوازم جانبی در مدل ها و با ویژگی های مختلفی طراحی شده اند.

به گزارش بازار، لوازم جانبی موبایل شامل انواع وسیله ی های مورد نیز برای استفاده از گوشی های هوشمند بوده و امروزه این لوازم جانبی در مدل ها و با ویژگی های مختلفی طراحی شده اند. با پیشرفت تکنولوژی، انواع لوازم جانبی موبایل هوشمند طراحی شده اند که استفاده از تلفن های همراه را ساده تر نموده اند. تولید کنندگان هر یک در تلاشند تا با ارتقاء سطح کیفی محصولاتشان بتوانند نظر کاربران را به خود جلب نمایند و فروش بالایی داشته باشند. در ادامه به برخی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل می پردازیم.

انواع لوازم جانبی موبایل

  • قاب
  • گلس صفحه نمایش
  • اسپیکر
  • کابل تبدیل
  • شارژر
  • انواع کابل رابط
  • کیف هوشمند گوشی
  • کیف محافظ
  • کارت حافظه
  • هندزفری
  • پاوربانک همراه
  • گلس لنز دوربین
  • هدفون

برخی از لوازم جانبی موبایل

  • قاب گوشی

قاب گوشی شامل انواع قاب های ژله ای، سیلیکون، ضد ضربه و ... بوده که هر یک از این قاب ها توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. به منظور حفاظت از گوشی به هنگام افتادن و ضرب دیدن آن، از قاب گوشی استفاده می شود. قاب گوشی می تواند تا حد زیادی از آسیب به گوشی و شکستگی آن جلوگیری کند. امروزه گوشی های هوشمند در قیمت های بالا نیز وجود دارند و حفاظت از گوشی برای مصرف کنندگان بسیار مهم می باشد به همین دلیل استفاده از قاب گوشی در ابتدای استفاده از گوشی بسیار ضروری و مهم است. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل با مراجعه به سایت فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ می توانید به راحتی خرید انواع تجهیزات و لوازم تلفن های همراه را به صورت اینترنتی و با ارزان ترین قیمت انجام دهید.

  • پامبر

پامبر یکی از لوازم گوشی همراه است که نوعی قاب به حساب می اید اما همه ی قسمت های موبایل را پوشش نمی دهد. این نوع از تجهیز در دور تا دور گوشی قرار می گیرد و از آن حفاظت می کند. امنیت پامبر کمتر از قاب گوشی است اما افراد با سلایق مختلف پامبر یا قاب را انتخاب می کنند. پخش عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان توسط این مجموعه انجام می گیرد و این مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل آمادگی خود را با فروشندگان اعلام می دارد.

  • گلس

گلس ها دارای انواع مختلفی می باشند و افراد با توجه به نوع گوشی و انتظاراتی که از یک گلس خوب دارند، می توانند نوع دلخواه از این گلس ها را تهیه می کنند. گلس می تواند از صفحه ی گوشی محافظت کند و با استفاده از آن مشکلات و آسیب های ناشی از ضرب دیدگی و احتمال شکستگی صفحه ی تلفن همراه از میان خواهد رفت. بنابراین گلس یکی از لوازم بسیار مهم برای گوشی های هوشمند است که باید حتما در ابتدای استفاده از آن بهره ببرید.

  • گلس نانو:

نانو گلس از جنس پلیمر بوده و مزیت آن در مقایسه با گلس های معمولی این است که در زمان ضرب دیدگی، تکه تکه نمی‌شود که به آن گلس نشکن نانو هم گفته می شود. نصب راحت و ضخامت کم از جمله ویژگی های این نوع گلس می باشد.

  • گلس شیشه ای:

گلس شیشه ای از جنس شیشه بوده و دارای ضخامت بسیار کم و وضوح بسیار بالا می باشد. گلس منعطف است و در اثر فشار نمی‌ شکند.

  • گلس پلاستیکی:

گلس پلاستیکی دارای شفافیت کمتری بوده و کدرتر می باشد اما تصویر به خوبی مشاهده می شود. گلس پلاستیکی از جنس پلاستیک است و مقاومت بسیار خوبی دارند.

  • گلس ضد ضربه:

گلس ضد ضربه از TPU تشکیل شده است که از پلاستیک پلیمری با وضوح بالا می باشد. این نوع گلس دارای ضخامت نسبتا بالایی بوده و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد و به همین جهت این نوع از گلس ها ضد ضربه می باشند.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل توسط مرکز عمده لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ به صورت مستقیم انجام می گیرد. متقاضیان کیف هوشمند با مراجعه به سایت مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ می توانند جهت خرید محصولات مورد نظرشان اقدام نمایند.

  • آداپتور شارژ

آداپتور یکی از انواع لوازم گوشی های هوشمند است و در سه نوع آداپتور شارژ معمولی، آداپتور شارژ فست و آداپتور شارژ وایرلس می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ مراجعه کرده و از محصولات ما دیدن فرمایید.

  • کیف گوشی

کیف گوشی یکی از لوازم جانبی موبایل است که به منظور نگهداری و حفاظت از تلفن های همراه به کار می رود. کیف های گوشی در طرح ها و رنگ بندی متنوعی به تولید می رسد. کیف گوشی طوری طراحی شده که بتواند مناسب با ابعاد گوشی های مختلف باشد. همچنین شرکت ها برای گوشی ها، کیف های مخصوصی هم ارائه می کنند. کیف برخلاف گلس و قاب گوشی که هر یک از قسمت های مختلف گوشی محافظت می کند، توانایی محافظت از کل قسمت های گوشی را دارد. کیف ها به دلیل ضخامت بالا بسیار ضربه گیر بوده و مقاوم هستند. کیف ها دارای انواع مختلفی هستند که از مدل های رایج آن کیف کلاسوری، کیف چرم، کف زیپی و کیف هوشمند است.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

پخش عمده لوازم جانبی موبایل توسط نمایندگی های تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل انجام می گیرد. معمولا فروش عمده لوازم جانبی موبایل به مغازه داران انجام گرفته و این فروشندگان نیز با اعمال سود، این لوازم را به دست مصرف کنندگان می رسانند بنابراین پخش عمده لوازم جانبی موبایل به قیمت پایین تری انجام می گیرد. امروزه فروش لوازم جانبی تلفن های همراه بسیار افزایش پیدا کرده و انواع تجهیزات پیشرفته روی کار آمده است.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

فروش عمده لوازم جانبی موبایل

فروش عمده لوازم جانبی موبایل توسط نمایندگی ها انجام می گیرد. لوازم و تجهیزات جانبی موبایل توسط تولید کنندگان مختلفی به تولید رسیده و در بازار برند های مختلف را مشاهده می کنیم که هر یک از برند دارای محصولاتی با سطح کیفی مختلف می باشد. برای خرید لوازم جانبی موبایل حتما برند های معتبر و شناخته شده را مد نظر قرار دهید. یکی از برند های معتبر بیسوس می باشد که انواع تجهیزات موبایل و تبلت را با طراحی های ویژه به تولید رسانده است. برند بیسوس یک برند چینی است که دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان بوده و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در صورت نیاز به خرید عمده لوازم جانبی موبایل برند بیسوس به سایت مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ مراجعه کنید. فروش عمده لوازم جانبی موبایل به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد تا مشتریان بتوانند خرید آسان تری را تجربه کنند. این مجموعه با در نظر گرفتن قیمت های منصفانه، موجب جلب رضایت تمامی مشتریانش شده است.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

فروشندگان با توجه به نیاز کاربران و میزان فروش محصولاتشان، خرید عمده لوازم جانبی موبایل را انجام می دهند. افرادی که در بخش فروش لوازم جانبی فعالیت دارند به دنبال مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل هستند تا خرید خود را ارزان تر انجام دهند و بتوانند سود بیشتری داشته باشند و یا محصولاتشان را با قیمت مناسب تری به دستی مصرف کنندگان برساند. بسیار مهم است که فروشندگان محصولات متنوعی را ارائه کنند تا پاسخی نیاز مشتریانشان باشند. در فروشگاه لوام جانبی ۴۱۴ تمامی لوازم مورد نیاز موبایل در انواع مدل ها به فروش می رسد.

https://۴۱۴co.com/

کد خبر: ۱۷۲٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha