۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۳۲۹ واحد مسکن ملی در استان همدان
مدیرکل راه و شهرسازی همدان اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۳۲۹ واحد مسکن ملی در استان همدان

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه سه هزار و ۳۲۹ واحد مسکن ملی تاکنون جانمایی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است، بیان کرد: پروژه یک هزار واحدی شهرک بهشتی منتظر صدور پروانه است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، ایوب اسدالهی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها برای کار آماده است و به محض اینکه پروانه صادر شود به سرعت پروژه آغاز خواهد شد، ادامه داد: در مجموعه سه هزار و ۴۰۰ نفر ثبت نام و پول واریز کردند و دین برگردن ماست که این افراد در اولویت قرار بگیرند.

وی درباره پروژه ۴۸۰ واحدی شهرک فرهنگیان همدان، افزود: پروژه ۴۸۰ واحدی شهرک فرهنگیان بعد از چندین ماه گیرهای اداری، آغاز شده و تحکیم بستر انجام شده است.

اسداللهی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده در همدان وجود دارد، عنوان کرد: این بافت بیشتر در مرکز شهر قرار دارد.

وی با اشاره به بسته‌های تشویقی احداث مسکن در بافت فرسوده، اعلام کرد: اگر چند ملک ویلایی در بافت فرسوده تجمیع شوند ۳۰۰ میلیون تومان وام ۹.۵ درصد داده می‌شود و شهرداری مکلف است ۵۰ تا ۱۰۰ درصد عوارض صدور پروانه را رایگان و این پول را از دولت دریافت کند.

کد خبر: ۱۷۲٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha