۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
جزییات قراردادهای سرخابی ها افشا می شود
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

جزییات قراردادهای سرخابی ها افشا می شود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به تدریج با شفافیتی که در عملکرد مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اتفاق می افتد به سمت انضباط مالی خواهیم رفت و آن زمان جزییات قرارداد ها هم افشا می شود.

به گزارش بازار، حسین قربانزاده با اشاره به بازگشایی نماد پرسپولیس افزود : بورسی شدن سرخابی ها آغاز فصل جدیدی از فرآیند شفافیت است و این شفافیت باید در مورد همه باشگاه ها نیز اتفاق بیفتد.

وی گفت : مجموع ارقام قراردادهای بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سایت کدال افشا شده است و به تدریج با شفافیتی که در این دو باشگاه و دیگر باشگاه هایی که شرکت های بالاسری انها بورسی است اتفاق می افتد به سمت انضباط مالی خواهیم رفت و آن زمان جزییات قرارداد ها هم افشا خواهدشد.

قربانزاده اظهارکرد: البته از هر قرارداد یک نسخه به سازمان بورس و یک نسخه به سازمان خصوصی سازی داده شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین گفت : نامه ای را به هفت شرکت مهم بورسی که باشگاه لیگ برتری دارند نوشتم که این باشگاه ها هم باید هفته آینده مجموع قرادادهای بازیکنان و مربیان خود را اعلام کنند.

وی گفت این یک رقابت ناسالم است که استقلال و پرسپولیس قرارداهای خود را افشا کنند اما بقیه باشگاه ها این کار را انجام ندهند

قربانزاده تصریح کرد : فرایند افشای اطلاعات و باز شدن جعبه سیاه اطلاعات باشگاه ها آغاز شده و ادامه دارد و این روند برگشت ناپذیر است و همه شرکت هایی که یا خودشان در بورس حضور دارند و یا شرکت های بالاسری آنها حضور دارند، باید قراردادهای خود را برای ایجاد شرایط رقابتی افشا کنند.

نماد باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، صبح امروز، در بازار پایه فرابورس ایران بازگشایی و هر سهم ۳۴۵ تومان کشف قیمت شد. پس از کشف قیمت، در اولین روز معاملاتی این نماد ۵۸ میلیون و نهصد و هشتاد و یک هزار سهم به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و به قیمت ۳۴۴۹ ریال معامله شد.

کد خبر: ۱۷۲٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha