۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
ناتوانی توکن انکر در بازپس گیری سطح MA۲۰۰ | احتمال ریزش قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ناتوانی توکن انکر در بازپس گیری سطح MA۲۰۰ | احتمال ریزش قیمت وجود دارد

وضعیت توکن ا«نکر» در بازار تغییر چندانی نکرده و هنوز موفق به بازپیس گیری سطح ۲۰۰ MA خود نشده که در نتیجه، مجددا به منطقه ۰.۰۴۱-۰.۰۲۵ دلار سقوط کرد.

به گزارش بازار، وضعیت توکن ا«نکر» در بازار تغییر چندانی نکرده و هنوز موفق به بازپیس گیری سطح ۲۰۰ MA خود نشده که در نتیجه، مجددا به منطقه ۰.۰۴۱-۰.۰۲۵ دلار سقوط کرد.

منطقه ۰.۰۵ دلار، نقطه حمایت قبلی این توکن بوده که اکنون به یک مقاومت بزرگ تبدیل شده است. در بازه زمانی بالاتر، قیمت همچنان ساختار بازار صعودی خود را حفظ کرده و با اینحال، احتمال تغییر مسیر قیمت نیز زیاد است.

اکثر ارزهای دیجیتال در پایین ترین سطح خود طی ۲ هفته گذشته معامله می شوند که دلیل آن، ناتوانی بیت کوین و اتریوم در بازپس گیری حمایت های قبلی است. بسیاری از سرمایه گذاران این رد قیمت را به عنوان یک سیگنال فروش در نظر گرفته و بخش مهمی از دارایی های خود را نقد کرده اند.

قیمت توکن ANKR طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹٪ افزایش یافته است. در حال حاضر، قیمت روی ۰.۰۳۵ دلار معامله می شود. به نظر می رسد قیمت این توکن نیز مانند سایر آلتکوین ها، در حالی که منتظر حرکت بعدی بیت کوین است، همزمان به سمت محدوده پایین در نمودار حرکت می کند.



پیش بینی قیمت انکر

ناتوانی توکن انکر در بازپس گیری سطح MA۲۰۰ | احتمال ریزش قیمت وجود دارد

تجزیه و تحلیل فنی نمودار انکر رد اقدام قیمت در منطقه تلاقی حمایت قبلی و MA ۲۰۰ روزه را نشان می دهد. منطقه ۰.۰۵ دلاری در بسیاری از موارد به عنوان حمایت عمل کرده و با اینحال، اکنون به مقاومتی جدی تبدیل شده است.

تلاش های متعددی برای بازپس گیری این منطقه توسط گاوها انجام شده که هر بار با شکست مواجه شده است. در نتیجه، ارزش این توکن ۴۰ درصد کاهش یافت و مجددا از سطح ۰.۰۳۵ دلار حمایت شد.

این سطح پشتیبانی کاملاً با منطقه طلایی Fib از سطح ۰.۶۱۸-۰.۶۵ هماهنگ است. بسته شدن کندل روزانه زیر این قیمت می تواند بسیار نزولی باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت، اقدام منفی قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار است که در حال حاضر، چشم انداز روشنی نیز برای آن وجود ندارد.

پیش‌بینی بلندمدت قیمت انکر نیز به توانایی گاوها برای بازیابی سطح ۰.۰۵ دلار بستگی دارد. با این وجود، حجم روی تراز و تلاقی فیب نشانگر احتمال آزمایش مجدد دیگری از سطح ۰.۰۴۸-۰.۰۵ دلار است. حد ضرر برای این معامله نوسانی باید در حدود ۰.۰۳۰۶ دلار در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha