۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
۹۴ استخر راکد مرکز ژنتیک ماهیان آزاد کلاردشت فعال شد
در گفتگو با بازار؛

۹۴ استخر راکد مرکز ژنتیک ماهیان آزاد کلاردشت فعال شد

کلاردشت- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از فعالیت ۹۴ استخر راکد مرکز تکثیر و ژنتیک ماهیان آزاد پس از سال ها با رهاسازی ۶۵ هزار قطعه ماهی خبر داد.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه استخرهای مرکز ژنتیک ماهیان آزاد استان در کلاردشت باطل و راکد افتاده بود، افزود: پس از بازدید استاندار در کمتر از یکماه در ۹۴ استخر ۶۵ هزار قطعه ماهی آزاد در آن بارگزاری شد تا نسبت به تکثیر اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح کارخانه ای در شهرک صنعتی جویبار گفت: زمینی ۱۰ سال در اختیار سرمایه گذاری بود که هیچ اقدامی در آن نشده بود و اول سال جاری این زمین خلع ید و به سرمایه گذار جدید واگذار شد.

وی گفت: در کمتر از شش ماه با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اقدام به تولید ۱۲۰ تن محصول در حوزه پسماند و زباله و استفاده مجدد از پسماند کردهاست و این طرح به مرحله به بهره برداری رسیده است.

خیریان پور شمار اشتغال ایجاد شده در کارخانه شیمی پلاست جویبار را ۱۵۰ نفر ذکر کرد و گفت: در هفته دولت امساال بیش از هشت هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های مختلف در استان سرمایه گذاری شده است.

معاون استاندار مازندران جایگاه مردم استان را بسیار بالا دانست و گفت: با همت دستگاه های اجرایی و تلاش فعالان اقتصادی می توانیم در عرصه تولید و توزیع نقش موثری داشته باشیم.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha