۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
پرداخت ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر
توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام شد

پرداخت ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر

بوشهر- مصطفی پور مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان بوشهر از پرداخت ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر طی یکسال اخیر خبر داد.

کرامت مصطفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده و بانک‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال بر عهده دارند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چندین نوع تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان پرداخت کرده و امسال با روند پرشتاب‌تری انجام وظیفه می‌کنیم.

مدیر شعب بانک مهر ایران استان بوشهر از پرداخت ۲۵۰۰ فقره تسهیلات کالاکارت خبر داد و تصریح کرد: این‌تسهیلات بدون نیاز به سپرده گذاری و با کارمزد 4 درصد به مبلغ 631 میلیارد ریال در راستای حمایت از تولید داخلی و مصرف ایرانی پرداخت شده است.

مصطفی‌پور در ارتباط با تسهیلات ازدواج نیز گفت: بیش از ۱۵۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۶۱ میلیارد تومان در این‌راستا پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۱۵ هزار فقره تسهیلات بدون ضامن توسط بانک قرص‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: این‌تسهیلات با مبلغ ۸۳۶ میلیارد ریال و در راستای تاکیدات مقامات محترم ریاست جمهوری، بانک مرکزی و اقتصادی و دارایی پرداخت شده است.

مصطفی‌پور از پرداخت ۶۲۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 269 میلیارد ریال در شعب این بانک در استان بوشهر خبر داد.

مدیر شعب بانک مهر ایران استان بوشهر از پرداخت ۵۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی خبر داد و تصریح کرد: این میزان تسهیلات در قالب پرداخت ۶ هزار و ۵۲۹ فقره تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع در یک سال گذشته قریب به 21 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 59 هزار خانوار استان تحت عناوین مختلف پرداخت شده که این آمار، بانک را به لحاظ تعداد تسهیلات سالانه در رتبه نخست بانک‌های استان قرار می‌دهد.

کد خبر: ۱۷۲٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha