۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
قیمت اتریوم از بیت کوین بیشتر شد!

قیمت اتریوم از بیت کوین بیشتر شد!

در حال حاضر شاید کمی غیر واقعی به نظر برسد، اما برخی از کارشناسان این حوزه معتقدن که در آینده نه چندان دور قیمت ETH از BTC پیشی خواهد گرفت و لقب یکه تاز ارز های دیجیتال را به خود اختصاص میدهد.

به گزارش بازار، در حال حاضر شاید کمی غیر واقعی به نظر برسد، اما برخی از کارشناسان این حوزه معتقدن که در آینده نه چندان دور قیمت ETH از BTC پیشی خواهد گرفت و لقب یکه تاز ارز های دیجیتال را به خود اختصاص میدهد.

وقتی صحبت از داستان آینده می شود، بسیاری از مردم فکر می کنند که در عملکرد طولانی مدت قیمت اتریوم از بیت کوین پیشی می گیرد. عمده دلیل آن هم علت قابلیت های بیشتر اتریوم در قرارداد های هوشمند و دیگری آن که بلاک چین اتریوم بهترین بلاک چین در بازار توکن های غیر قابل تعویض است.

چطور باید اتریوم بخریم؟

خرید ارز های دیجیتال با ارز های دیگر متفاوت است چرا که شما نمیتوانید این ارز را در بانک یا مکان های مشابه خریداری کنید.

یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید

همانطور که گفتیم، شما نمی توانید ارز دیجیتال را از طریق یک بانک یا یک کارگزاری آنلاین خریداری کنید، پس راه حل چیست؟

پاسخ : شما باید از یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال استفاده کنید.

تعداد زیادی صرافی ارز های دیجیتال وجود دارد، از سیستم‌ های با کاربری آسان گرفته تا داشبوردهای پیچیده برای معامله‌گران پیشرفته.

از آنجایی که اتریوم محبوبیت زیادی دارد، در اکثر صرافی ‌های ارز دیجیتال به شما امکان خرید اتریوم را می‌دهند. اتریوم همچنین یکی از معدود انواع رمز ارز است که می توانید در پلتفرم هایی مانند PayPal خریداری کنید.

قیمت اتریوم از بیت کوین بیشتر شد!

پلتفرم‌ های مختلفی وجود دارد که هرکدام با کارمزد ‌ها و اقدامات امنیتی متفاوتی همراه هستند و ممکن است در برخی ویژگی‌ های دیگر نیز با هم تفاوت داشته باشند، بنابراین بهترین کار این است که قبل از ثبت‌ نام در مورد صرافی آنلاین مورد نظر خود تحقیق کنید.

حساب خود را شارژ کنید

برای افتتاح حساب کاربری در یک صرافی رمز ارز، باید اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید و هویت خود را تأیید کنید. سپس می‌توانید حساب بانکی یا کارت خود را برای تأمین مالی به حساب خود وصل کنید. احتمالاً بر اساس روشی که انتخاب می کنید تفاوت هایی در کارمزد وجود خواهد داشت.

اتریوم را انتخاب و سفارش را ثبت کنید

بین کوین های موجود، اتریوم را انتخاب کرده و ثبت سفارش را بزنید. پس از شارژ (تامین مالی) حسابتان، میتوانید با استفاده از اعتبار یا ارزی که در حساب خود دارید اتریوم خریداری (یا به نوعی معامله) کنید. مقدار اتریوم درخواستی خودتان را وارد کنید، نسبت به مقدار درخواستی شما و قیمت اتریوم، سهام یک سکه اتریوم به شما تعلق میگیرد. به آن معنی که هر مقداری که شما خریداری کرده اید، به عنوان درصدی از کل یک کوین اتر به شما نشان داده میشود.

اتریوم خود را در فضایی امن ذخیره کنید

اگر فقط مقدار کمی ارز دیجیتال دارید، راحت‌ ترین کار این است که سرمایه‌گذاری خود را در حساب صرافی خود بگذارید. اما اگر می‌خواهید دارایی خود را به فضای ذخیره ‌سازی امن ‌تری منتقل کنید، یک کیف پول ارز دیجیتال می‌تواند گزینه مناسب تری باشد. انواع مختلفی از کیف پول های دیجیتال وجود دارد که هر کدام سطوح مختلف امنیتی را ارائه می دهند.

بسیاری از صرافی ‌های ارز دیجیتال یک کیف پول یکپارچه دارند که بتوانید با خیال راحت اتریوم خود را در آن نگهداری کنید. با این حال، برخی از افراد احساس راحتی نمی‌کنند که رمز ارز خود را به اینترنت متصل کنند، جایی که ممکن است راحت‌ تر توسط هکر ها سرقت شود.

اکثر صرافی ‌های بزرگ دارای بیمه خصوصی هستند تا در صورت وقوع این اتفاق به مشتریان خود ضرروزیان وارد شده را پرداخت کنند، اما اگر شما نیز ترجیه میدهید اتریوم و دیگر ارز های خود را در فضای اینترنت ذخیره نکنید، میتوانید از یک «کیف پول سرد» استفاده کنید. این نوع از کیف پول به طور فیزیکی طراحی شده تا شما بتوانید اتریوم خود را در دست خود نگه دارید.

از کجا میتوانیم اتریوم بخریم؟

برای سرمایه گذاری مطمئن، شما نیاز به یک صرافی قابل اعتماد دارید. اتریوم دومین ارز در بازار های ارز دیجیتال است بنابراین بهتر است که با استفاده از آموزش های یکی از متخصصین این زمینه، مانند استاد دارا صدهزاری، سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

قیمت اتریوم از بیت کوین بیشتر شد!

قیمت اتریوم از بیت کوین بیشتر شد!

آیا برای خرید اتریوم به آموزش نیاز داریم؟

پاسخ به این سوال بسیار واضح است، بله.

شما برای خرید و فروش ارز های دیجیتال نیاز به آموزش دارید. برای درک بهتر بازار ارز های دیجیتال مهم است که موارد تاثیر گذار بر روی کوین ها، مانند اتریوم، را بدانید.

این آموزش ها به شما یاد میدهند چه زمان و به چه دلیل سرمایه گذاری کنید و در چه شرایطی از بازار خارج شوید. بنابراین قبل از شروع به خرید فروش اتریوم بهتر است از دوره های آموزشی ارز دیجیتال استفاده کنید.

چطور میتوانیم قیمت لحضه ای اتریوم را بدانیم؟

در دنیای ارز های دیجیتال، آگاهی از ارزش هر کوین دارای اهمیت زیادی است. همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین موارد برای سود در بازار رمز ارز ها دانستن زمان مناسب برای ورود و خروج از بازار است. ارزش رمز ارز ها در بازار ارز های دیجیتال همیشه در نوسان است. پس دانستن قیمت لحضه ای ارز های دیجیتال ضروری است.

کد خبر: ۱۷۲٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha