۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
شهرستان خرمدره از مشکل بیکاری رنج می برد
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس:

شهرستان خرمدره از مشکل بیکاری رنج می برد

زنجان- شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس گفت: شهرستان خرمدره دارای ظرفیت‌های عظیم و نخبگان و تحصیل‌کرده‌های با تحصیلات عالی بسیار بالا است اما از مشکل بیکاری رنج می‌برد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم ضرورت داشتن نگاه عادلانه به مناطق مختلف کل استان زنجان تاکید کرد و گفت: گفتمان انقلاب حکم می‌کند که نگاه به کل استان عادلانه باشد.

وی با بیان اینکه شهر خرم‌دره وضعیت مطلوبی ندارد که حل این مشکلات توجه ویژه مسئولان ملی و استانی را می‌طلبد،ابراز داشت: ۱۶ پروژه کهنه و قدیمی حل نشده در منطقه شناسایی شده که هفت پروژه در شهرستان خرم‌دره است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه یکی از این پروژه‌ها پروژه فاضلاب شهری خرم‌دره بوده که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،گفت: مردم خرم‌دره در طول دهه‌های مختلف نشان دادند قدردان خون شهدا هستند.

شجاعی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های عظیم و نخبگان و تحصیل‌کرده های با تحصیلات عالی بسیار بالا است اما از مشکل بیکاری رنج می‌برد،ابراز داشت: در گذشته مردم به شکل محسوس و ملموسی به این نتیجه رسیدند که در استان تبعیض وجود دارد که در اثر عملکرد پیشینیان بوده است.

کد خبر: ۱۷۲٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha