۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
۳ هزار میلیارد تومان در زنجان سرمایه‌گذاری شده است
استاندار زنجان:

۳ هزار میلیارد تومان در زنجان سرمایه‌گذاری شده است

زنجان - استاندار زنجان حجم سرمایه گذاری در استان را بالای سه هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری مهیا شده است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، به حجم سرمایه‌گذاری در زنجان اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری در استان بالای سه هزار میلیارد تومان بوده است.

وی به بازگشت۱۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در استان اشاره کرد و یاد آورشد: واحد یازدهم تا چند ماه آینده وارد چرخه تولید می شود و در حوزه صنعتی هفت تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید شده است. 

استاندار زنجان گفت: با فعال شدن این تعداد واحد تولیدی اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود و تحقق شعار سال با صیانت از واحدهای تولیدی محقق می شود. 

حقیقی به افزایش ۲۰ درصدی تقسیط مالیاتی اشاره کرد و یاد آورشد: در زمینه پرداخت تسهیلات در استان زنجان در حوزه‌های مختلف ۳۷ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش وجود دارد. 

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در زنجان مهیا شده است، ابراز داشت: باید فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار پهن کرد. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه  واحدهای تولیدی مشکل‌دار در استان دسته‌بندی‌ و برنامه‌ ویژه‌ای برای خروج این واحدها از شرایط بحرانی طراحی‌شده است، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای رونق تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است. 

حقیقی افزود: در استان زنجان نقشه راه جهش تولید از اول سال تهیه و تدوین شده است.

کد خبر: ۱۷٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha