۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
احتمال ریزش بیشتر قیمت ریپل همچنان وجود دارد| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش بیشتر قیمت ریپل همچنان وجود دارد| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

علیرغم رشد قیمت بسیاری از آلتکوین ها طی هفته های گذشته، رمزارز قدیمی و پر طرفدار ریپل همچنان نشانه ای از پیشرفت قیمت را نشان نداده که می تواند منجر به ریزش بیشتر قیمت شود.

به گزارش بازار، علیرغم رشد قیمت بسیاری از آلتکوین ها طی هفته های گذشته، رمزارز قدیمی و پر طرفدار ریپل همچنان نشانه ای از پیشرفت قیمت را نشان نمی دهد. بیشتر اقدامات قیمت این آلتکوین طی چند ماه گذشته در محدوده معاملاتی ۰.۳۰-۰.۴۰ دلار رخ داده که دلیل این عملکرد ضعیف، ادامه دعوای کهنه و قدیمی حقوقی میان ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است که همچنان ادامه دارد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بوده و نسبت به بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷، حدود ۹۰ درصد ریزش قیمت را تجربه کرده است.



پیش بینی قیمت ریپل

احتمال ریزش بیشتر قیمت ریپل همچنان وجود دارد| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

نمودار قیمت ریپل نشان دهنده یک مرحله انباشت نزولی طولانی مدت است. شکست قیمت در محدوده ۰.۳۰-۰.۴ دلار باعث حرکت گسترده در این جهت خواهد شد. با اینحال، درست مانند سایر آلتکوین ها، ریپل نیز منتظر حرکت بعدی بیت کوین است. اگر بیت کوین نتواند بالای ۲۰ هزار دلار تثبیت شود، قیمت ریپل احتمالاً پایین‌ترین محدوده را بین ۰.۲۹ تا ۰.۳۰ دلار دوباره آزمایش خواهد کرد.

پیش‌بینی قیمت ریپل در صورت بسته شدن روزانه زیر ۰.۳۰ دلار بسیار نزولی خواهد بود. در چنین سناریوی نزولی، حمایت اصلی بعدی می تواند سطح ۰.۲۲-۰.۲۵ دلار باشد که یک منطقه تقاضای تاریخی بوده است. با این حال، شکست بالای ۰.۴۰ دلار می تواند حرکت انگیزه کافی برای گاوها ایجاد کند تا سطح ۰.۵۵ دلار را که در حدود MA ۲۰۰ روزه قرار دارد، هدف قرار دهند.

کد خبر: ۱۷۱٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha