۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کاردانو همچنان بی رمق است| از خرید توکن ADA پیش از شکست روند خودداری کنید
تحلیل بازار رمز ارزها؛

کاردانو همچنان بی رمق است| از خرید توکن ADA پیش از شکست روند خودداری کنید

رکورد طولانی‌مدت و عدم انتشار اخبار مهم و قابل توجه در خصوص این رمزارز، سرمایه‌گذاران را خسته کرده و به نظر می‌رسد بسیاری از حامیان بلندمدت این پروژه‌ مایوس شده اند.

به گزارش بازار، وضعیت قیمت رمزارز کاردانو به نسبت آخرین پیش بینی ما تغییر چندانی نکرده و همچنان در محدوده در محدوده ۰.۴۲-۰.۵۴ دلار معلامله می شود. توکن ADA هفته گذشته تلاش کرد تا از مقاومت ۰.۵۵ دلاری خود عبور کند که با شکست مواجه شد.

به دلیل رکود مداوم بیت کوین، بازارهای ارزهای دیجیتال بار دیگر در روند نزولی قرار دارند. رد قیمت بیت کوین و اتریوم از سطوح بحرانی اعتماد سرمایه گذاران را متزلزل کرده است. از سوی دیگر، اظهارات جنگ طلبانه جروم پاول نیز باعث تشدید احساسات نزولی در بازار های مالی به ویژه بازار کریپتو شده است.

در حال حاضر، قیمت کاردانو روی ۰.۴۴ دلار معامله می شود که با این حساب، قیمت توکن آدا حدود ۴.۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و با اینحال، در مقایسه با سایر بلاک چین های لایه ۱ بسیار ضعیف عمل کرده است.

پیش بینی قیمت کاردانو

کاردانو همچنان بی رمق است| از خرید توکن ADA پیش از شکست روند خودداری نمایید


تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت کاردانو، یک انباشت نزولی در حال پیشرفت را برای این رمزارز نشان می دهد. رکورد طولانی‌مدت و عدم انتشار اخبار مهم و قابل توجه در خصوص این رمزارز، سرمایه‌گذاران را خسته کرده است.

در نتیجه، به نظر می‌رسد بسیاری از حامیان بلندمدت این پروژه‌ در حال بازبینی تصمیم خود برای ادامه سرمایه گذاری بوده و بسیاری از آنها تا زمان تنظیم این گزارش، از بازار کاردانو خارج شده اند.

پیش‌بینی قیمت کاردانو ما در صورت بسته شدن روزانه زیر سطح ۰.۴۲ دلار بسیار نزولی خواهد بود. از سوی دیگر، بازپس گیری اوج های محدوده مذکور، یعنی ۰.۵۴ دلار، ممکن است منجر به یک حرکت بزرگصعودی شود. با اینحال، توصیه می شود از گشودن هر نوع موقعیت معاملاتی روی کاردانو پیش از شکست روند قیمت و نقطه مهم ۰.۵۴ دلار خودداری فرمایید.

کد خبر: ۱۷۱٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha