۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
امکان رخداد رالی چشمگیر قیمت اتریوم در دهه اول سپتامبر
تحلیل بازار رمز ارزها؛

امکان رخداد رالی چشمگیر قیمت اتریوم در دهه اول سپتامبر

با توجه به ارتقای اتریوم ۲.۰ در ماه سپتامبر، به نظر می رسد یک رالی قیمت دیگر طی دو هفته اول ماه آینده میلادی در انتظار اتریوم خواهد بود.

به گزارش بازار، پس از چند هفته عملکرد مثبت قیمت، به نظر می رسد که رالی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بالاخره به پایان رسیده است. قیمت توکن اتریوم تقریباً ۱۴۰٪ از پایین ترین سطح خود در ژوئن ۲۰۲۲ افزایش یافت و البته با این حال، گاوها نتوانستند از سد روانی ۲۰۰۰ دلاری عبور کنند.

در زمان نگارش این گزارش، هر توکن اتریوم روی ۱۴۵۴ دلار معامله می شود که با این حساب، قیمت تاکنون در جریان معاملات روز دوشنبه ۱.۸ درصد افزایش داشته است. در بازه زمانی بالاتر، قیمت همچنان ۷۰ درصد از بالاترین رکورد تاریخ نوامبر ۲۰۲۱ خود، یعنی ۴۸۷۸ دلار کاهش یافته است. با این وجود، با توجه به ارتقای اتریوم ۲.۰ در ماه سپتامبر، به نظر می رسد یک رالی قیمت دیگر طی دو هفته اول ماه آینده میلادی در انتظار اتریوم خواهد بود.

پیش بینی قیمت اتریوم

امکان رخداد رالی چشمگیر قیمت اتریوم در دهه اول سپتامبر

وضعیت و تحلیل قیمت اتریوم نسبت به هفته گذشته همچنان تغییر خاصی نداشته است. قیمت در راه رسیدن به هدف شکست گُوِه نزولی ۱۳۶۵ دلاری است که با سطح فیب ۰.۶۵ همخوانی دارد.

همچنین احتمال جهش قیمت از سطح فیبوناچی ۰.۶۱۸ که در نقطه ۱۳۹۷ دلار قرار دارد وجود دارد. بسته شدن روزانه زیر این سطح منجر به ریزش سنگین مجدد اتریوم خواهد شد.

پیش بینی قیمت اتریوم ممکن است نزولی به نظر برسد. با این حال، همچنان می توان نسبت به ادغام شبکه اتریوم امیدوار بود؛ افزایش قیمتی که در صورت تحقق، می تواند قیمت بسیاری از ارزهای دیگر به ویژه آن دسته از ارزهایی که روی شبکه اتریوم قرار دارند را نیز افزایش دهد. در چنین سناریویی، قیمت می تواند منطقه ۱۸۰۰-۲۱۶۰ دلاری را پیش از عملیاتی شدن ادغام شبکه اتریوم، پیش پای اتریوم قرار دهد.

با اینحال، بهتر است سطح قیمت ۱۲۳۰ دلار رتا به عنوان حد ضرر در معاملات اتریومی خود در نظر بگیرید.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha