۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
ممانعت برای تاسیس مراکز درمانی به بهانه اشباع بازار ممنوع است
وزیر اقتصاد:

ممانعت برای تاسیس مراکز درمانی به بهانه اشباع بازار ممنوع است

خاندوزی، وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر بهداشت نوشت: محدودیت برای صدور مجوز تاسیس مراکز درمانی به بهانه‌هایی همچون اشباع بازار، محدودیت ظرفیت، حدود صنفی بر اساس تعداد و ...ممنوع است.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی در نامه‌ای خطاب به بهرام عین اللهی نوشت: وضع هر گونه محدودیت و مانع در مسیر صدور مجوز، که خارج از چهارچوب این قانون باشد به دلایلی از قبیل اشباع بازار، محدودیت ظرفیت و حدود صنفی و یا بر اساس تعداد و یا فاصله جغرافیایی دارندگان و یا متقاضیان آن مجوز ممنوع است.

وزیر اقتصاد همچنین به ثبت درخواست و شکایات در سامانه صدور مجوزها اشاره کرده و می گوید: تعداد زیادی شکایت به درگاه ملی مجوزها رسیده است که اشخاص واجد شرایطی قصد دارند با سرمایه خود در نقاط مختلف کشور، درمانگاه بیمارستان، آزمایشگاه، مرکز جراحی محدود و تأسیس کنند، اما کمیسیون ماده ۲۰ درمان بدون ذکر دلیل خاصی با درخواست ها مخالفت کرده است.

رئیس هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار همچنین در این نامه قید کرده است که در صورت محدودیت منابع طبیعی با محیط زیستی، وضع محدودیت جدید به تشخیص نهادهای ذی ربط، منوط به تایید هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار و با تصویب هیات وزیران مجاز است.

ممانعت برای تاسیس مراکز درمانی به بهانه اشباع بازار ممنوع است

کد خبر: ۱۷۱٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha