۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
۸۸۰ واحد مسکونی در شاهرود کلنگ زنی شد | افتتاح ۳۰۰ خانه روستایی استان سمنان
استاندار سمنان:

۸۸۰ واحد مسکونی در شاهرود کلنگ زنی شد | افتتاح ۳۰۰ خانه روستایی استان سمنان

شاهرود- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه کلنگ ساخت ۸۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شاهرود بر زمین زده شد، گفت: این واحدها در زمینی به مساحت ۷۸ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۸۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به مناسبت هفته دولت برگزار شد، بیان کرد: این واحدها در دو بخش شامل ۱۰ بلوک ساختمانی ۱۶۰ واحدی و ۷۲۰ واحد دیگر در شهرستان شاهرود ساخته می‌شود که متراز خانه ها ۸۰ تا ۸۵ متر مربع خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسکن ملی شاهرود در زمینی به مساحت ۷۸ هزار مترمربع احداث خواهد شد، بیان کرد: تامین مسکن مورد نیاز مردم که در زمره دغدغه های دولت سیزدهم محسوب می‌شود، محور و هدف از اجرای این طرح است.

استاندار سمنان از بهره‌برداری همزمان ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان شامل قانون جهش تولید مسکن خبر داد و ابراز کرد: این ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی با استفاده از ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ساخته شده است.

هاشمی با بیان اینکه یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی در استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: منازل مسکونی به مرور تحویل متقاضیان می‌شود.

وی درباره مسکن ملی بیان کرد: تا کنون بالغ بر ۱۸ هزار نفر در استان در بحث نهضت ملی مسکن تشکیل پرونده دادند و از این تعداد پنج هزار و ۲۳۴ نفر مبلغ اولیه را واریز کرده‌اند لذا توقع داریم که مابقی متقاضیان هم نسبت به واریز وجه اولیه مبادرت ورزند.

استاندار سمنان گفت: عملیات اجرایی احداث سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت‌ملی مسکن در استان آغاز شده است.

هاشمی با بیان اینکه آیین رونمایی از محصولات فناورانه شرکت های پارک علم و فناوری استان سمنان (محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شاهرود) نیز به مناسبت هفته دولت در شاهرود برگزار شد، گفت: برای حمایت از دانش‌بنیان ها به صورت هفتگی در استانداری نشست‌های رفع موانع برگزار می‌شود همچنین هدف‌گذاری ما افزایش کیفی و کمی دانش‌بنیان ها است.

کد خبر: ۱۷۱٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha