۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
تخصیص هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع انرژی به گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد؛

تخصیص هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع انرژی به گیلان

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش منابع برق و آب، یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد کل کشور به گیلان تعلق گرفته است، گفت: ترافیک کنونی تالش در شأن مردم این منطقه نیست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسداله عباسی در آئین بهره‌برداری همزمان پروژه‌های ملی و زیربنایی برق گیلان در لیسار تالش افزود: عملکرد دولت و نظام باید برای مردم بازگو شود تا به این باور برسند که ما بر اساس اسناد بالادستی و سند چشم انداز و برنامه‌های توسعه گام برداشته و آنچه که حق مردم است ادا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم بر مدار و اساس آزادی، استقلال، اخلاق، عقلانیت و برادری و برگرفته از آرمان‌های حضرت امام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: مدیریت جهادی ریشه در اخلاق اسلامی دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کشور استفاده کنیم.

وی در ادامه به اجرای پروژه کنارگذر تالش اشاره و با بیان اینکه وضعیت و ترافیک کنونی در شأن مردم این منطقه نیست، ادامه داد: ما امروز وارث گران شدن اجاره و خرید مسکن هستیم که در این خصوص دولت برنامه‌های خوبی دارد.

عباسی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سبب شد ۱۹ هزار میلیارد تومان سرمایه به استان وارد شده است، افزود: دو هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان تا زمان حاضر تخصیص یافته و ابلاغ شده و کارها نیز با سرعت به پیش می‌رود.

عباسی با بیان اینکه در بخش برق و آب یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد کل کشور به گیلان تعلق گرفته که بخش زیادی برای تالش در نظر گرفته شده است، گفت: یک‌هزار میلیارد تومان نیز برای زیرساخت گیلان که دروازه اقتصاد و تجارت دنیا خواهد شد در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha