۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
نرخ ۷۵۰ هزار تومانی هر بسته ۵۰ گرمی تخم ماهیان خاویاری در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نرخ ۷۵۰ هزار تومانی هر بسته ۵۰ گرمی تخم ماهیان خاویاری در مازندران

قائمشهر- موسوی، تولیدکننده و پرورش دهنده محصولات ماهیان خاویاری با اشاره به نرخ تخم و محصولات خاویاری گفت: قیمت هر بسته ۵۰ گرمی تخم ماهیان خاویاری ۷۵۰ هزار تومان است.

شجاع موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که برخی تصور می کنند نرخ ماهیان خاویاری بالاست و نمی توان آن را خرید بلکه به صورت گرم و با قیمت ارزان می توان تهیه کرد، گفت: قیمت ۵۰ گرم ماهیان خاویاری درجه یک، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و درجه دو ۷۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: ماهیان خاویاری درجه یک قابلیت صادراتی دارند اما درجه دو از نظر کیفیت مشکلی ندارند و مواد مغذی آن آن با درجه یک یکی است ولی برای صادرات مناسب نیست.

وی با اظهار اینکه خاویار تا یک ماه قابلیت ماندگاری در یخچال را دارد، گفت: می توان با تهیه معجون خاویار آن را مصرف کند و لازم نیست برای مصرف خانوار، آن را کیلویی تهیه کرد بلکه می توان در قالب گرم آن را خریداری کرد.

موسوی تصریح کرد: در طول سال می توان با ۷۵۰ هزار تومان ۵۰ گرم خاویار تهیه کرد و مصرف آن برای سلامتی انسان مفید بوده زیرا خاویار دارای خواص بسیار بالایی است.

پرورش دهنده محصولات ماهیان خاویاری یادآور شد: همچنین مصرف تخم ماهیان خاویاری بسیار بالا است زیرا در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha