۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
سود حداقلی طرح ملی مسکن| فقط برای حفظ بازار در میدان رقابت هستیم
در گفتگو با بازار بیان شد؛

سود حداقلی طرح ملی مسکن| فقط برای حفظ بازار در میدان رقابت هستیم

گرگان- شیخ سجادیه، دبیر انجمن انبوه سازان اصفهان با اشاره به نرخ های طرح ملی مسکن، گفت: رقم های پیشنهادی، مبلغی حداقلی بوده اما برای حفظ بازار استان و جلوگیری از ورود غیربومی ها وارد عمل شده ایم.

مهدی شیخ سجادیه در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص طرح جهش تولید مسکن اظهارکرد: طی دو ماه اخیر تفاهم نامه های خوبی در سطح استان اصفهان بین انبوه سازان و شرکت شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان گفت: تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد در شهر بهارستان، پنج هزار واحد در فولادشهر و دو هزار واحد در مجلسی به امضا رسیده و مقدمات انعقاد قرارداد با انبوه سازان برای ساخت هزار و ۲۰۰ واحد در بهارستان در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: در دو ماه آینده و با مشخص شدن اراضی در فولادشهر و مجلس، به دنبال قرارداد با انبوه سازان استان خواهیم رفت.

شیخ سجادیه از تغییر رویه حاکم در وزارت راه و شهرسازی در خصوص واگذاری بلاواسطه پروژه ها به انبوه سازان مسکن استقبال کرد و گفت: حتی اگر دولت با ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و یا بنیاد مسکن قرارداد امضا کند، باز هم ساخت واحدها بر عهده انبوه سازان است لذا بهتر است دولت مستقیم با انبوه سازان قرارداد ببندد.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان اصفهان گفت: رقم های پیشنهادی برای ساخت مسکن مبلغی بسیار فشرده و به نوعی سر به سر است اما برای حفظ بازار استان و جلوگیری از ورود شرکت های غیربومی وارد میدان شده ایم و امیدواریم با اعتماد بین وزارت خانه و انبوه سازان در آینده بتوانیم با تعدیل قیمت اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی گفت: حضور شرکت ترکیه ای و همچنین برخی شرکت های غیربومی دلیل اصلی مشارکت انبوه سازان در پروژه های استان است.

کد خبر: ۱۷۰٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha