۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کارگران در برخی مراکز چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند
نماینده مردم قم در مجلس:

کارگران در برخی مراکز چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند

امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس گفت: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و با رفع مشکلات آنها در زمینه میزان حقوق، پرداخت بیمه و داشتن یک قرارداد اصولی می‌توان قدم‌های موثری برای تحقق شعار جهش تولید برداشت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی، گفت: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و قطعا در تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید می‌توانند، موثرترین افراد باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید براینکه میزان و کیفیت تولید در کشور به آرامش خاطر و دلبستگی آنها به کارشان وابسته است، اظهار کرد: کارگران باید از لحاظ معیشت و تامین مخارج زندگی خود حمایت شوند بنابراین کارفرمایان و دولت نسبت به پرداخت حقوق‌ این افراد توجه خاص داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: متاسفانه کارگران در برخی مراکز چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و از سوی دیگر از نظر بحث بیمه و قرارداد هم دچار مشکل هستند، بنابراین توجه ویژه به میزان حقوق، پرداخت بیمه و داشتن یک قرارداد اصولی از نیازهای اولیه کارگران است تا با آرامش و امنیت خاطر به بحث تولید بپردازند.

وی در ادامه افزود: کارفرمایان باید بدانند توجه آنها به کارگران و تامین مایحتاج آنها می‌تواند در بحث افزایش تولید و ارتقای سطح کیفیت کالاهای کارگاه‌ها و کارخانه‌های خودشان بسیار موثر باشد.

امیرآبادی‌فراهانی با اشاره به وجود برخی مشکلات برای کارفرمایان و کارآفرینان از لحاظ مادی و قانونی هم گفت: دولت باید با رفع مشکلات کارفرمایان حامی قشر کارگر باشد و مسلما با حل مشکلات آنها می‌توان در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید هم موفق شویم.

کد خبر: ۱۷٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha