۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
۵ پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی به بهره‌برداری رسید
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۵ پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی به بهره‌برداری رسید

گرمسار- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: پنج پروژه عمرانی با اعتبار چهار میلیارد تومان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پنج پروژه عمرانی با اعتبار چهار میلیارد تومان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زمره این طرح ها است.

وی افزود: پروژه عمرانی‌ زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی گرمسار دیگر طرحی بود که امروز به صورت متمرکز و همزمان شاهد افتتاح آن توسط استاندار سمنان بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه سه پروژه عمرانی و زیربنایی نیز در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره برداری رسید، بیان کرد: ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان یکی از این طرح ها محسوب می شود که امروز با هدف ارتقای آبرسانی به واحد های صنعتی اجرا شده است.

باقری با بیان اینکه جابه‌جایی شبکه‌های انتقال آب با اعتبار ۴۷۰ میلیون تومان دیگر پروژه هفته دولت شهرک صنعتی ایوانکی بود، گفت: آخرین طرح افتتاح شده در شهرک صنعتی ایوانکی نیز زیرسازی و آسفالت معابر بود.

به گزارش بازار، مراسم افتتاح همزمان طرح های هفته دولت شهرستان گرمسار هم اکنون در سالن آفتاب تابان این شهرستان با حضور استاندار سمنان در حال برگزاری است.

کد خبر: ۱۷۰٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha