۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹
عملکرد وزارت راه و شهرسازی در قانون جهش تولید مسکن مثبت نیست
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

عملکرد وزارت راه و شهرسازی در قانون جهش تولید مسکن مثبت نیست

گرگان- ایری، سخنگوی کمیسیون عمران و نماینده مردم غرب گلستان در مجلس گفت با وجود همه تلاش‌های انجام شده در مجلس و دولت، عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای قانون جهش تولید مسکن مثبت نیست.

عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: طی یک سال گذشته مجموعه هیئت دولت و مجموعه مجلس تلاش کردند تا همه مقدمات لازم برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در کشور را فراهم کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی عملکرد مناسبی در تامین زمین، تهیه سرمایه و تعدیل قیمت مصالح ساختمانی نداشته است.

وی گفت: عملکرد بانک ها در حوزه تامین سرمایه مورد نیاز برای قانون جهش تولید مسکن قابل قبول نیست و فقط بانک مسکن موفق به اجرای تعهدات خود و اختصاص ۲۰ درصد از اعتبارات بانک برای تحقق قانون جهش تولید مسکن شده است.

ایری به ظرفیت های بالقوه قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه فعالیت‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه توانایی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور را دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      تنها کسی که می تواند به عنوان وزیر راه و شهرسازی به این وضعیت موجود سر و سامان بدهد دکتر سعید محمد است و هیچ‌کس دیگر پس لذا خواهشاً وزیر راه و شهرسازی را از سمت خودش عزل و استیضاح نمائید و دکتر سعید محمد را به عنوان وزیر راه و شهرسازی به دولت محترم و ریاست محترم جمهور حاج آقا رئیسی پیشنهاد نمائید.
    • ناشناس IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      آقایان کارشناس عزیز یعنی شما نمیدونید باید قبمت مصالح بیارید پایین و بانک‌ها هم وام‌های ۷۰۰ میلیونی ندهند و جلوی مشاورین املاک که با لاوی بازی الکی قیمت‌ها را افزایش دادن ایستاد اگه این سه مورد انجام بشه احتیاجی به این کارشناسی و وقت گذاشتن نیست