۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
عدالت محوری در جامعه رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
معاون اول رئیس جمهور:

عدالت محوری در جامعه رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

مخبر، معاون اول رئیس جمهور در سفر به ملارد گفت: از روز اول تمام توانمان را گذاشتیم تا عدالت در تمام سطوح جامعه و بسترها اعمال شود.

به گزارش بازار، محمد مخبر امروز صبح به مناسبت هفته دولت باسفر به شهرستان ملارد ۷۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی استان تهران را با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح کرد.

معاون اول رئیس جمهور ابتدا از شرکت «رایزکو» دیدن و خط تولید مکانیزه کوتینگ کاتالیست و نوار آب بندی را افتتاح کرد. در این مراسم منصوری استاندار تهران و دکتر حق وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد و مسئولین شهرستان ملارد حضور داشتند.

مقصد دوم نماینده دولت، شرکت تولید لبنیات کاسپین با برند دوماس بود که در ۵ طبقه و جذب نیروی ۷۰۰ نفری افتتاح شد.

محمد مخبر در سفر به ملارد گفت: از روز اول تمام توانمان را گذاشتیم تا عدالت در تمام سطوح جامعه و بسترها اعمال شود و حتی یارانه را بر روی نان، مرغ، گوشت و دیگر کالاها محقق کردیم تا تمام لایه‌های کشور از عدالت برخوردار شوند. در سیاست خارجی با توجه به اوضاع داخلی توانمان بر رونق اوضاع فعلی بود تا مرزهای تجارت و مبادلات کالایی باز شود و به نوعی پیش رفتیم تا میزان پس رفت قاچاق کالا و پیش رفت اشتغال و رونق مانند موجی خروشان عمل شود و زیر ساخت‌های نفتی، عمرانی، بهداشت و درمان و ... ارتقاع دادیم و به طور وسیع سرمایه گزاری و بالا رفتن کیفیت شرکت‌های دانش بنیان و ... را شاهد هستیم.

معاون اول رییس جمهور در پایان سخنان خود به بالا بردن عزت اجتماعی مردم شریف ایران اشاره کرد و گفت: ما لذت می‌بریم که یک کار افرین را رشد دهیم یا مشکل مردم را حل کنیم و در نظر رئیس جمهور این است که وقت را صرف امور غیر ضروری نکنیم و اصلاحی که در تمام بسترها ایجاد شد چند سال بعد شیرینی آن کام مردم را شیرین خواهد کرد و شاهد رونق رفاه مردم خواهیم بود.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha