۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
طرح کالابرگ الکترونیک در ماه های آتی اجرایی می شود
وزیر اقتصاد و دارایی:

طرح کالابرگ الکترونیک در ماه های آتی اجرایی می شود

ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیئت دولت از ماه‌های آتی شاهد اجرای آن در کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید احسان خاندوزی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه اظهار کرد: تدوین سیاست‌های کالابرگ الکترونیک جزو مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ ذیل بودجه است که با جدیت از طرف وزارت رفاه پیگیری و در چند شهرستان آزمایشی اجرا شد.

وی ادامه داد: در عمل اجرای این طرح در بعد فنی نواقصی وجود داشت اینکه باید اطلاعات و داده‌های خرید باید تطبیق داده می‌شد از جاهای مختلف یک سوئیچ مرکزی باید برای یارانه‌ها ایجاد می‌شد و هم ایرادات سیاسیتی که این‌ها مرتفع شده است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: در شهریورماه وزارت رفاه پیشنهاد نهایی را که در کل کشور از سوئیچ کالابرگ الکترونیک استفاده کنیم به هیئت دولت می‌ آورد و با تصویب نهایی در ماه‌های آینده در کشور شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وزیر اقتصاد و دارایی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های مرزی آذربایجان غربی گفت: قابلیت‌های تجاری معدنی و کشاورزی در استان وجود دارد، اما به دلیل کم توجهی تاریخی این قابلیت‌ها به نتیجه نرسیده است و مجموع درآمد سرانه مردم استان در سطح نامطلوبی است.

خاندوزی تاکید کرد: سطح قیمت‌ها هم بالاتر از متوسط کشوری است با توجه به نرخ تورم با جلساتی که با فعالان اقتصادی خواهیم داشت سعی می‌شود این قابلیت‌ها به نتیجه برسد وشاخص‌های اقتصادی رفاهی - درآمدی و رونق اقتصادی ارتقا یابد.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha