۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
ادامه مسیر اصلاح قیمت شیبا| امکان کسب سود چشمگیر با موقعیت معاملاتی کوتاه
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ادامه مسیر اصلاح قیمت شیبا| امکان کسب سود چشمگیر با موقعیت معاملاتی کوتاه

توکن شیبا اینو نیز مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر بازار کریپتو به دنبال یافتن یک کف حمایتی پایدار است تا پس از رالی قیمت موفق و چشمگیر هفته گذشته بتواند از آن به عنوان سکوی پرتاب جدید استفاده نماید.

به گزارش بازار، با ایجاد وضعیت ناپایدار در باازر رمزارزها طی روزهای گذشته، توکن شیبا اینو نیز مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر بازار کریپتو به دنبال یافتن یک کف حمایتی پایدار است که پس از رالی قیمت موفق و چشمگیر هفته گذشته خود، بتواند از آن به عنوان سکوی پرتاب رالی جدید استفاده نماید.

اصلاح قیمت احتمالی پیش رو می تواند قیمت توکن SHIB را به نقطه کنترل حجم (POC) برساند؛ یعنی جایی که خریداران بزرگ احتمالا در آن نقطه وارد عمل شده و یک رالی دیگر را آغاز خواهد کرد.

حرکت قیمت شیبا اینو در مسیر یک اصلاح صعودی

ادامه مسیر اصلاح قیمت شیبا| امکان کسب سود چشمگیر با موقعیت معاملاتی کوتاه

قیمت شیبا اینو در ۱۴ آگوست طی ۶ روز به طور کامل از رشد ۳۵ درصدی خود خارج شد. این حرکت قیمت، نشانه ای از تلاش دارندگان قاطع شیبا برای کسب سود است. با این حال، به نظر می رسد حرکت اصلاحی آغاز شده، شیبا را به نقطه POC در ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلار نزدیک کرده است.

عدد فوق، یک کف حمایتی برای شیبا بوده و بالاترین سطح حجم معاملات از ۱۱ آوریل به این سو، در این نقطه انجام شده است. بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که خریداران در این سطح قیمت مجددا وارد بازار شده و به طور بالقوه باعث افزایش مجدد قیمت شود.

در چنین حالتی، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که شیبا نوسان قبلی را در ۰.۰۰۰۰۱۷۹ دلار مجدداً آزمایش کند. با این حال، در صورت تداوم حرکت صعودی مد نظر، این روند صعودی می‌تواند تا سطح مقاومت فوری در نقطه ۰.۰۰۰۰۲۰۰ دلار گسترش یابد که افزایش ۶۸ درصدی قیمت را به همراه خواهد داشت.

صرف نظر از خوش بینی موجود، اگر POC حفظ نشده و فروشندگان قیمت شیبا را تحت فشار قرار دهند تا حمایت ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلاری را به سطح مقاومت تبدیل نمایند، چشم انداز بهبود وضعیت شیبا باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، می توان در انتظار آزمایش مجدد حمایت ۰.۰۰۰۰۱۰۶ دلار برای شیبا باشیم.

کد خبر: ۱۷۰٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha