۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
عدم اجرای رتبه‌بندی برای معلمان جذب‌ شده در قالب طرح مهرآفرین
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عدم اجرای رتبه‌بندی برای معلمان جذب‌ شده در قالب طرح مهرآفرین

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌ شده در قالب طرح مهرآفرین، سوال مهم ما از وزیر است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌ شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورده است، تاکید کرد: ما از وزارت آموزش و پرورش می خواهیم درباره با این موضوع که بر معیشت و کار معلمان تاثیر مستقیم دارد، توضیح ده.

وی با طرح این پرسش که علت عدم اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و پرداخت علی‌الحساب برای معلمان عزیز طرح مهرآفرین، علیرغم وجود رتبه‌بندی چیست؟ گفت: دولت و وزارت آموزش و پرورش مکلف به پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی به همه معلمان اعم از رسمی و پیمانی است، و عدم پرداخت به نیروهای طرح مهرآفرین که از سال ۹۰ پیمانی شد وجاهت قانونی ندارد.

نماینده دامغان در مجلس همچنین بیان کرد: عدم تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی طرح مهرآفرین به رسمی، تعلل آشکار دولت قبل و سازمان اداری و استخدامی بوده که مسئولیت اهمال کاری برعهده آنان است و باید وزارت آموزش و پرورش در این خصوص جواب گو باشد.

علیزاده برمی گفت: سوال از وزیر بهداشت در مجلس طرح شده و می بایست منتظر پاسخ از سوی وزارتخانه باشیم.

به گزارش بازار، رتبه بندی معلمان که بر حقوق و مزایای شان تاثیر دارد موافقان و مخالفانی داشت اما تقریباً همه مسئولان نسبت به اجرای آن به توافق رسیدند.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha