۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
مجلس در کنار دولت سیزدهم از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای رفع مشکلات مردم استفاده می کند
نایب رییس مجلس:

مجلس در کنار دولت سیزدهم از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای رفع مشکلات مردم استفاده می کند

نایب رییس مجلس در جمع مردم روستای بی بی شیروان گنبدکاووس گفت: مجلس انقلابی در کنار دولت سیزدهم از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای گشایش و رفع مشکلات مردم استفاده می‌کند.

به گزارش بازار، علی نیک زادثمرین که به استان گلستان سفر کرده است، با حضور در روستای بی‌بی شیروان گنبدکاووس با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ در این دیدار صمیمانه، مردم روستای بی بی شیروان مشکلات و مطالبات خود از جمله کمبود آب، راه‌های مواصلاتی این روستا و بازنگری در طرح هادی روستا را با نایب رییس مجلس در میان گذاشتند.

نایب رییس مجلس در این دیدار گفت: مطالبات شما مردم پیگیری خواهد شد و در جلسه با مسئولان اجرایی مربوطه مواردی که بیان کردید تا حصول به نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.

وی افزود: مجلس انقلابی در کنار دولت سیزدهم از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای گشایش و رفع مشکلات مردم استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور مربوط به مدیرانی است که از مسیر و اهداف انقلاب فاصله گرفتند، افزود: باید مدیرانی که سلامت فکری، اعتقادی و طهارت اقتصادی و فساد ستیز باشند، سر کار بیایند. مجلس در این راه به دولت کمک کرده و بر عملکرد آن نظارت خواهد داشت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اشتغال کشور با آمدن مدیران انقلابی و متعهد رفع می شود. مشکلات باقی مانده از دولت قبل زیاد است و طول خواهد کشید تا قطار خارج شده از ریل انقلاب به مسیر اصلی باز گردد.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی که متکی به شرق و غرب و سلطه‌گر و سلطه‌پذیر نبود و بدنبال عدالت و توسعه و پیشرفت مبتنی بر احکام‌ الهی مورد نظر و موافق مردم بود، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با شیوه‌های مختلف بدنبال آسیب زدن به آن برآمدند و جفای بزرگی به جمهوری اسلامی کردند.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha