۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
اجرای ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

اجرای ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از اجرای ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهرستان تنگستان در استان بوشهر به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها اولویت استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح امروز در این آیین اظهار داشت: عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در شهرستان تنگستان آغاز شد.

وی افزود: دولت سیزدهم در راستای ارائه خدمات به مردم نهایت توان و ظرفیت موجود به کار گرفته و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های راهگشا برای خانه‌دار شدن مردم به ویژه اقشار ضعیف است.

بر اساس این گزارش، در آیینی با حضور استاندار و معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و جمعی از مدیران در روستای کاکلی تنگستان، عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در تنگستان آغاز شد.

فرماندار تنگستان نیز بیان کرد: ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵۳۰ هزار متر مربع آسفالت روستایی در تنگستان از ابتدای دولت تاکنون انجام شده است.

احمد لطفی افزود: میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در تنگستان از ۵۳ درصد به ۵۷ درصد رسیده و با این یک هزار واحد این رقم از متوسط مقاوم سازی استان بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: چند طرح مهم اقتصادی نیز امروز با حضور استاندار بوشهر آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha