۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
ایجاد ۵۰۰ شغل با احیای واحدهای راکد کشاورزی استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۵۰۰ شغل با احیای واحدهای راکد کشاورزی استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ایجاد ۵۰۰ شغل جدید با احیای واحدهای راکد کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد شغل جدید و همچنین تثبیت مشاغلی که از بین رفته‌اند از اولویت‌های مدیران استان بوشهر است.

وی از رشد ۳۷ درصدی تسهیلات رونق تولید خبر داد و افزود: تسهیلات پرداختی رونق تولید در سال ۱۴۰۰ در استان بوشهر حدود ۲۷۰ میلیارد تومان در قالب ۱۹۸ پرونده بوده که در سال جاری به ۳۷۰ میلیارد تومان رسیده و ۳۷ درصد رشد داشته است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش تولید گوشت قرمز خبر داد و تصریح کرد: تولید گوشت قرمز در استان بوشهر از ۴۵ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۴۸ هزار تن در سال جاری افزایش یافته است.

باستین از احیای واحدهای راکد کشاورزی خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری ۴۳ واحد راکد کشاورزی در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشته و ۵۰۰ شغل احیا شده است.

وی از رشد شاخص‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در یکسال اخیر برای ۶ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۲.۲ میلیون درهم امارات، ۸.۷ میلیون یوان چین و ۴۱۰ میلیون یورو در استان بوشهر سرمایه گذاری خارجی شده است.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha