۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
 محور ریلی اینچه‌برون - شاهرود در انتظار آغاز عملیات اجرایی است
خانی در گفتگو با بازار؛

محور ریلی اینچه‌برون - شاهرود در انتظار آغاز عملیات اجرایی است

شاهرود- خانی، نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته خوشبختانه محور ریلی اینچه‌برون - شاهرود - طبس در انتظار آغاز عملیات اجرایی است.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از برگزاری نشست مشترک با صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد و ابراز کرد: احداث محور ریلی اینچه‌برون - شاهرود- طبس و در خواست مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای این طرح ملی از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود.

وی با بیان اینکه خواستار پیگیری جدی شرکت راه آهن در این طرح هستیم، افزود: محور ریلی اینچه‌برون- شاهرود در انتظار آغاز عملیات اجرایی است.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه محور ریلی اینچه‌برون- شاهرود و سپس طبس می‌تواند آسیای میانه را به خلیج فارس متصل و یکی از مهمترین طرح‌های ریلی و حمل و نقل در کشورمان محسوب می‌شود که در تبادلات اقتصادی و تجاری و حتی مسافربری نقش موثر خواهد داشت.

خانی همچنین با اشاره به اینکه راه‌اندازی قطار محلی استان سمنان به مشهد از دیگر مواردی است که در این نشست مطرح شد، گفت: مدیرعامل راه آهن برای ایجاد بستر لازم برای راه‌اندازی این قطار تا اواخر مهرماه قول مساعد داده است.

وی افزود: وضعیت حمل بار حوزه انتخابیه از طریق خطوط ریلی و خدمات‌دهی مناسب به مسافران شهرستان‌های شاهرود و میامی از دیگر مباحث مطرح شده در نشست با مدیرعامل راه آهن بود.

به گزارش بازار ماده ۲۳ در واقعی نوعی تنظیم کننده بخش‌هایی از قراردادها در سازمان برنامه و بودجه است و حتی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب این دستورالعمل به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام کنند.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha