۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
رفع موانع ۱۳ واحد تولیدی کشاورزی در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رفع موانع ۱۳ واحد تولیدی کشاورزی در استان همدان

همدان - بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از رفع موانع ۱۳ واحد تولیدی کشاورزی در استان همدان خبر داد و گفت: رفع مشکل ۳۰ واحد دیگر در دست اقدام است.

رضا بهراملو در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مسائل و مشکلات ۴۶ واحد تولیدی دارای مجوز از جهاد کشاورزی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: طی پیگیری های مستمر کارشناسان تاکنون مشکل ۱۳ واحد تولیدی و در دست احداث مرتفع و حل مشکل ۳۰ مورد دیگر در حال پیگیری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افود: سه مورد هم عدم اجرای مصوبه توسط کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع بوده است.

رضا بهراملو بیان کرد: در سفر هیئت دولت به استان همدان بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه کشاورزی پیشنهاد ده است که به محض تخصیص اعتبار نسبت به معرفی طرح های واجد شرایط به بانک های عامل اقدام خواهد شد.

بهراملو گفت: ما از طرح های توسعه ای واحد های تولیدی فعال استان همدان حمایت و از پیشنهادات سازنده برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی استان استقبال می کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در ستاد تسهیل، کمیته تخصصی پیگیر امور است و تلاش می کنیم واحد های راکد و نیمه فعال به چرخه تولید بازگردند.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن رضائ IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      سلام الان من 4ساله نتونستم سهمیه ارد واحد نانوایی در حال کار رو درست کنم در این سفر ریس جمهور هم نامه دادم هیچ خبری نشد این چطور میخاد درست بشه خدا میدونه