۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
آموزش و پرورش مشکل ۶۰ هزار معلم طرح مهرآفرین را برطرف کند
نماینده مردم جیرفت در مجلس:

آموزش و پرورش مشکل ۶۰ هزار معلم طرح مهرآفرین را برطرف کند

اعظمی ساردویی، نماینده مردم جیرفت در مجلس خواستار رفع مشکل ۶۰ هزار معلم طرح مهرآفرین شد.

به گزارش بازار، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۲ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تقدیر از سفر هیأت دولت به استان کرمان گفت: از رئیس جمهور به خاطر دستور تشکیل استان کرمان جنوبی قدردانی می‌کنم. همچنین از زحمات وزیر کشور در حوزه امنیت، مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه خصوصا در مناطق محروم قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رفع مشکل بیش از ۶۰ هزار معلم طرح مهرآفرین شد و تصریح کرد: این افراد شامل طرح‌ رتبه‌بندی نشدند که خلاف مصوبه مجلس است.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      #صدای_معلمان غم نامه عرض سلام و ادب محضر همه دوستان بنده دانشجوی دکترای حقوق، سال ۹۰ در آزمون قوه قضاییه شرکت نموده و به سرعت تمام مراحل گزینش رو طی و در دادسرای استان به طور رسمی مشغول به کار شدم. (یادم هست اونقدر گزینش قوه قضاییه ماهارو تحویل میگرفت که شک کردم پرسیم آقا: استخدام ما دولتیه؟ ناراحت شد گفت: دولتی چیه؟ حکومتیه.) هنوز چند روز از اشتغال به کارم نگذشته بود که با اطلاعیه ی جذب نیروهای قرآنی مهر آفرین آشنا شدم؛ از آنجایی که قاری و حافظ چند جزء از قرآن کریم بودم به اصرار اطرافیان و اینکه معلمی شغل شریفی هست و دادگاه با جرم و مجرم سروکار دارد، مراحل استخدامی آموزش و پرورش را طی نموده و با علاقه مشغول خدمت به فرزندان این مرز و بوم شدم به نحوی که به لطف خدا مثل اکثریت همکارانم، جزء برترین های منطقه محل خدمتان بوده ایم. اما متاسفانه بجای اینکه بعد از ۵ سال مثل بقیه، استخدام آزمایشی و رسمی بشویم، هنوز بعد از ۱۰ سال پیمانی هستیم و از بسیاری از حقوقمون مثل رتبه بندی و واریزی های دیگر محروم شدیم. تأسف از اینکه آموزش و پرورش ۱۰ سال از بهترین زمان عمر امثال بنده رو هدر داد.