۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
 ۵۵ کارگر شرکت روغن نباتی جهان تعدیل شدند
استاندار زنجان:

۵۵ کارگر شرکت روغن نباتی جهان تعدیل شدند

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران روغن نباتی جهان اقدام به تعدیل ۵۵ کارگر این شرکت کردند، گفت: تلاش خواهیم کرد که کارگران در کارخانجات دیگر مشغول شوند.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مدیران روغن نباتی جهان روز یکشنبه اقدام به تعدیل ۵۵ کارگر این شرکت کردند،گفت: اقدامی که طی سال‌های اخیر بارها تکرار شده و با وجود تأکیدات حجت الاسلام رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه و همچنین در سفر سال گذشته در مقام ریاست جمهوری به استان مدیران این واحد تولیدی پاسخگوی هیچکس نیست.

وی ابراز داشت: چهار استان کشور درگیر موضوع بحران در روغن نباتی جهان هستند و حل مشکل روغن نباتی جهان از توان استان خارج است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای رفع مشکل، درخواست تشکیل جلسه با معاون رئیس جمهور را دادیم و معاونت اجرایی رئیس جمهور در حال جمع‌آوری مدارک است،ابراز کرد: مالک واحد تولیدی روغن نباتی جهان چند کارخانه را خریداری کرده و چندین کارخانه با ظرفیت چند هزار کارگر را درگیر کرده است.

افشارچی گفت: برای کارگران تعدیل شده هم بیمه بیکاری در نظر گرفته‌ایم و همه تلاش ما این است که بیمه بیکاری با رقم بالا پرداخت شود.

وی تاکید کرد: این راه حل کوتاه مدت است و برای میان مدت نیز تلاش خواهیم کرد که کارگران در کارخانجات دیگر مشغول شوند.

استاندار زنجان افزود: روغن نباتی جهان یک مشکل ملی بوده و استانی نیست و استان‌های همدان، البرز، زنجان و قزوین درگیر موضوع است.

افشارچی با بیان اینکه برای مشکل موجود در واحد تولیدی روغن نباتی درخواست جلسه با معاون رئیس جمهور داده‌ایم که این جلسه با حضور چهار استاندار و چهار دادستان برگزار می‌شود،تصریح کرد: ما از حق خودمان در این کارخانه نخواهیم گذشت.

وی گفت: تعیین تکلیف نهایی این کارخانه ما اقدامات مذکور را انجام می‌دهیم، ولی از حق خودمان در این کارخانه نخواهیم گذشت.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha