۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
منتظر شمارش معکوس برای حل مشکل چندین ساله آب همدان هستیم
سخنگوی دولت:

منتظر شمارش معکوس برای حل مشکل چندین ساله آب همدان هستیم

سخنگوی دولت با اشاره به گزارش امروز وزیر نیرو درباره اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات آب استان همدان گفت: کار با پیشرفت زیادی در حال پیش رفتن است و آب مورد نیاز هم تأمین شده است.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دولت، وزیر آموزش و پرورش گزارشی درباره سه برابر شدن مدال‌های طلای نوجوانان در المپیاد جهانی ارائه کرد.

وی یادآور شد: سال گذشته تعداد این مدال ها ۷ فقره بود که امسال با تلاش های صورت گرفته به ۲۰ مدال رسید و دولت هم به سهم خود از عزیزان مدال آور قدردانی می کند.

سخنگوی دولت گفت: وزیر نیرو نیز در جلسه امروز هیأت دولت گزارش‌هایی به منظور حل مشکلات آب استان همدان ارائه و عنوان کرد که کار با پیشرفت زیادی در حال پیش رفتن است تا با تلاش شبانه‌روزی شاهد حل مشکل آبی در این استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آب مورد نیاز هم تأمین شده است، اظهار داشت: منتظر شمارش معکوس برای حل مشکل چندین ساله آب همدان هستیم.

بهادری جهرمی همچنین با اشاره به برگزاری نشست هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان در روز گذشته که پس از ۱۱ سال به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، متذکر شد: برای حمایت و بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها در این حوزه افق‌های روشنی وجود خواهد داشت.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha