بخش خصوصی، همراهی با دولت در مسیر توسعه را وظیفه خود می‌داند
رئیس اتاق بازرگانی ایران:

بخش خصوصی، همراهی با دولت در مسیر توسعه را وظیفه خود می‌داند

شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در پیامی به مناسبت هفته دولت، اعلام کرد: فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و تجاری، تلاش بی‌وقفه دولت‌مردان را ارج می‌نهند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، گرامیداشت بزرگ‌مردانی که جان خویش را در راه خدمت به ملت بزرگ ایران فدا کرده‌اند، وظیفه‌ای ملی و میهنی است. فداکاری و ایثارگری گوهر نابی است که خدمتگزاران این سرزمین بارها در میدان‌های گوناگون آن را به رخ کشیده‌اند و پایه‌های نظام را استوارتر ساخته‌اند.

انفجار تروریستی دفتر نخست‌وزیری که به شهادت دو یار وفادار انقلاب اسلامی ایران محمدعلی رجایی و مجمدجواد باهنر انجامید، حسرتی بزرگ برای مردم ایران در سخت‌ترین شرایط بر جای گذاشت.

پاسداشت هفته دولت فرصتی طلایی برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای راه خدمت و همچنین پاسداری از خدمات بی‌منتی است که با هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای ولی‌نعمتان، انجام می‌شود.

به‌عنوان رئیس پارلمان بخش خصوصی ایران، گرامیداشت هفته دولت را بر خود واجب می‌دانم و اعلام می‌کنم که فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و تجاری، تلاش بی‌وقفه دولتمردان را ارج می‌نهند. همچنین بر این باورم که اقتصاد گردانان ایران که در سخت‌ترین شرایط میدان را خالی نکرده‌اند، همراهی با خدمتگزاران مردم در مسیر توسعه همه‌جانبه را وظیفه خود می‌دانند.

جنگ اقتصادی تحمیل شده به دولت و ملت ایران در سال‌های اخیر، شرایط خطیری را پیش روی دولتمردان قرار داده است. اداره امور در سخت‌ترین شرایط دشواری‌های کار را دوچندان کرده است؛ با این وجود تلاش برای توسعه را وظیفه‌ای ملی می‌دانیم.

لازم می‌دانم از ریاست محترم جمهوری، معاون اول ایشان، دیگر معاونان، وزرا، استانداران و همه کارکنان خدوم دولت که در سال نخست فعالیت دولت به خدمت پرداختند، قدردانی کنم و آرزوی موفقیت روزافزون را برای تمامی ارکان دولت داشته باشم.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha