۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
اجرای  ۶۵ طرح جهش تولید با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در زنجان
استاندار زنجان:

اجرای ۶۵ طرح جهش تولید با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در زنجان

زنجان - استاندار زنجان، گفت: در سال جهش تولید ۶۵ طرح جهش تولید با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان زنجان اجرا می‌شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جهش تولید اشتغال در استان زنجان افزایش می باید، گفت: بیش از ۱۹۷ هزار شغل در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد می‌شود.  

استاندار زنجان، گفت: در سال جهش تولید ۶۵ طرح جهش تولید با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان زنجان اجرا می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است، گفت: برای تحقق این مهم در استان زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.  

وی ابراز داشت: در سال جدید جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان زنجان با جدیت و برنامه ریزی خوبی برگزار می‌شود و این جلسات در واحدهای تولیدی برگزار شده تا مشکلات واحدها شناسایی و رفع شود.

استاندار زنجان، بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: برنامه‌های مطرح شده برای تحقق شعار سال باید جنبه عملیاتی و کاربردی داشته باشد.

حقیقی تاکید کرد: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در استان به چرخه تولید وارد شدند و  طی سال جاری هم طبق برنامه ریزی واحدهای تولیدی تعطیل، وارد چرخه تولید می‌شود.  

وی  با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که در این میان باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود، افزود: بخش خصوصی در استان بسیار کار آمد و هوشمند است و باید در تصمیم گیری ها وارد کار شود و مدیران دستگاه‌های دولتی ارتباط بهینه با سرمایه گذاران داشته باشند.

کد خبر: ۱۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha