۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
بازدید سرزده وزیر نیرو از طرح آبرسانی به همدان
بامداد شنبه انجام شد؛

بازدید سرزده وزیر نیرو از طرح آبرسانی به همدان

همدان - وزیر نیرو بامداد شنبه به صورت سرزده از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهر همدان بازدید کرد.

به گزارش بازار؛ علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با دعوت و پیگیری استاندار همدان برای دومین بار در ۱۰ روز گذشته دیشب وارد همدان شد و بامداد شنبه از روند اجرایی طرح آبرسانی به همدان بازدید کرد و گفت: کاهش شدید آب سد اکباتان از یک هزار و ۱۰۰ لیتر به کمتر از ۴٠٠ لیتر در ثانیه، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده و بر همین اساس به دنبال تامین منابع جدید برای آب این منطقه هستیم.

وی بابیان اینکه از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم، افزود: پروژه‌های متعددی در حوزه آبرسانی به همدان تعریف و امکانات، تجهیزات و لوازم مورد نیاز از نقاط مختلف کشور و شرکت‌های آبفا به این شهر ارسال شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه به‌ صورت شبانه‌روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال تلاش هستیم و مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج تلاش‌های انجام شده باشند، گفت: دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده و در روزهای آینده میزان آب مورد نیاز باقیمانده هم تامین خواهد شد.

محرابیان گفت: وجود دو شبکه آبرسانی مجزا در شهر همدان مشکلی بود که در زمان کاهش آب سد اکباتان، به چشم می‌خورد و در طول چند شبانه روز گذشته، عملیات اجرایی اصلاح شبکه آغاز شد تا آب از یک سامانه واحد به تمامی نقاط شهر همدان برسد و با انجام اقدامات لازم، تامین آب شهر همدان به حالت عادی برگردد.

وزیر نیرو با حضور در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف اجرای این پروژه در گفت‌وگو با عوامل و مسئولان اجرایی، از نزدیک پیشرفت آن را پیگیری و سپس با تشکیل جلسه‌ای در استانداری با حضور مسئولان استانی و عوامل و پیمانکاران، دستورات لازم را برای تسریع در اجرای پروژه صادر کرد.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha