۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
پیش بینی ریزش قیمت اتریوم طی روزهای آتی/حمایت های پیش رو در کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

پیش بینی ریزش قیمت اتریوم طی روزهای آتی/حمایت های پیش رو در کدام نقاط قرار دارند؟

علیرغم افزایش اندک قیمت اتریوم در روز سه شنبه، به نظر می رسد که قیمت این رمزارز پس از رد شدن از سطح روانشناختی کلیدی ۲۰۰۰ دلار، معکوس خواهد شد.

به گزارش بازار، علیرغم افزایش اندک قیمت اتریوم در روز سه شنبه، به نظر می رسد که قیمت این رمزارز پس از رد شدن از سطح روانشناختی کلیدی ۲۰۰۰ دلار، معکوس خواهد شد. با این وجود، گزاره های تحلیل فاندامنتال در خصوص ادغام شبکه این رمز ارز در ماه آینده میلادی را نیز نباید نادیده گرفت که می تواند این پیش بینی تکنیکال را باطل نماید.
در زمان نگارش این گزارش، قیمت اتریوم روی ۱۶۱۲ دلار معامله می شود. با این حال، دارایی بومی پلتفرم قرارداد هوشمند تا کنون ۰.۸۲ درصد از ارزش خود را در جلسه معاملاتی روز سه شنبه از دست داده است. این تغییر ناگهانی قیمت طی روزهای گذشته، بسیاری از معامله گران نوسانگیر را شگفت زده کرده است؛ زیرا بازارها پیش از اجرایی شدن ادغام شبکه اتریوم، قیمت صعودی با شیب تند را را برای این رمز ارز پیش بینی می کردند.

پیش بینی قیمت اتریوم

پیش بینی ریزش قیمت اتریوم طی روزهای آتی/حمایت های پیش رو در کدام نقاط قرار دارند؟


نمودار قیمت اتریوم، یک الگوی گُوِه در حال افزایش را نشان می دهد که توسط یک شکست بزرگ شکل گرفته است. چنین شکست‌هایی معمولا بسیار نزولی هستند؛ چراکه قیمت در بیشتر مواقع قسمت پایینی گوه را هدف قرار می‌دهد. این موضوع هدف قیمت ۱۳۵۶ دلاری را پیش روی ما قرار می دهد که کاملاً با منطقه جیب طلایی فیب ۰.۶۱۸-۰.۶۵ مطابقت دارد.

تا زمانی که قیمت زیر ۲۰۰ MA در نمودار چهار ساعته باقی بماند، پیش‌بینی قیمت اتریوم بر اساس تحلیل ما معتبر باقی خواهد ماند. قیمت چهار ساعته ۲۰۰ MA در حال حاضر روی ۱۷۰۰ دلار قرار دارد. بنابراین، هرگونه عبور روزانه به محدوده بالاتر از این سطح به منزله نمادی از قدرت عمل اتریوم خواهد بود و تحلیل نزولی ما را ابطال خواهد کرد.
همچنین در اینجا لازم به ذکر است که بسته شدن روزانه کندل قیمت زیر جیب طلایی فیب، یعنی ۱۳۶۴ دلار، می تواند قیمت را به ۱۲۳۰ دلار کاهش دهد. با این حال، با نزدیک شدن به رویداد ادغام شبکه در ماه آینده، بهتر است پوزیشن های معاملاتی خود را به صورت شورت نبندید.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha