۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
شیبا همچنان بالای خط روند قرار دارد/احتمال ریزش قیمت همچنان وجود دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

شیبا همچنان بالای خط روند قرار دارد/احتمال ریزش قیمت همچنان وجود دارد

پیش‌بینی قیمت توکن شیبا اینو تا زمانی که قیمت بالاتر از خط روند باقی بماند، در بازه زمانی کوتاه مدت صعودی خواهد بود و با اینحال، در صورت حرکت به ناحیه زیر این خط، امکان اصلاح قیمت زیاد است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت توکن شیبا اینو تا زمانی که قیمت بالاتر از خط روند باقی بماند، در بازه زمانی کوتاه مدت صعودی خواهد بود. توکن SHIB همچنان بالاتر از خط روند صعودی که از کف ماه ژوئن آغاز شده معامله می شود. در حالی که بسیاری از آلت‌کوین‌ها در حال حاضر زیر حمایت‌های کلیدی خود قرار دارند، روند قیمت شیبا همچنان قدرتمند به نظر می رسد.

با اینحال، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر در آشفتگی به سر می برد؛ چراکه قیمت بیت کوین در آخر هفته کاهش یافت و در پی آن، بسیاری از آلتکوین ها نیز در حال حاضر ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از بالاترین قیمت اخیر خود معامله می شوند. لذا بسیاری از تحلیلگران هنوز یک مرحله دیگر از ریزش سنگین را پیش از ادغام اتریوم در ماه آینده پیش بینی می کنند.
در زمان نگارش این گزارش، قیمت شیبا روی ۰.۰۰۰۰۱۳۲۵ دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته، ۰.۶۸ درصد افزایش یافته است. اما همچنان در محدوده بالای خط روند حرکت می کند. اگرچه قیمت این رمزارز روند صعودی را شکسته، فقدان جهش قابل توجه ممکن است خرس ها را به بازار این ارز بازگرداند.

پیش بینی قیمت توکن شیبا اینو

شیبا همچنان بالای خط روند قرار دارد/احتمال ریزش قیمت همچنان وجود دارد

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت شیبا، رد قیمت از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را نشان می دهد. این ریجکت شدن قیمت شیبا و افت ارزش بیت کوین، قیمت شیبا را از ۰.۰۰۰۰۱۸۰۰ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۲۶۶ دلار رساند. با این وجود، قیمت همچنان خط روند صعودی را شکسته و گاوها هنوز فرصت صعود بیشتر را در اختیار دارند.

اما توجهخ داشته باشید که بسته شدن روزانه قیمت زیر خط روند، پیش‌بینی قیمت سکه شیبا اینو را بار دیگر نزولی خواهد کرد. در چنین سناریویی، نقطه ۰.۰۰۰۰۱۱۲۲ دلار بسیار حیاتی خواهد بود. عدم حفظ این سطح در فیب ۰.۶۱۸ می تواند قیمت را به پایین ترین سطح ژوئن بازگرداند. با این حال، اگر بیت کوین مقداری آثار بهبودی قیمت را از خود نشان دهد، آزمایش مجدد دیگری از MA ۲۰۰ روزه شیبا ایجاد خواهد شد. در خصوص شیبا اینو توجه داشته باشید که برای گشودن هر گونه معامله طولانی مدت، سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۲۹ دلار می تواند به عنوان یک حد ضرر خوب و امن عمل کند.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha