۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
پیگیری دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص شرکت فولاد مبارکه

پیگیری دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص شرکت فولاد مبارکه

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص گزارش اخیر مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از مجلس حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحص در مورد فولاد مبارکه نهایی نشده است.

به گزارش بازار، علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص گزارش اخیر مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از مجلس حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحص در مورد فولاد مبارکه نهایی نشده و یا به هیئت رئیسه مجلس اعلام نشده است. در راستای پیگیری دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص تحقیق و تفحص اخیر مجلس در مورد فولاد مبارکه، علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: روز گذشته در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، رئیس دستگاه قضا در خصوص اخباری که پیرامون گزارش‌های مفاسد رخ داده در فولاد مبارکه مطرح شده بود، دستوری صادر کرد تا موضوع به طور دقیق، جامع، سریع و در چارچوب قوانین پیگیری شود و شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع در دادسرا و دادگستری تهران تعیین شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطر نشان کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضائیه، صبح امروز با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به‌صورت تلفنی در خصوص اینکه آیا در مورد فولاد مبارکه گزارش تحقیق و تفحص تنظیم و نهایی شده، تماس حاصل شد و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و کارشناس مربوطه اعلام داشتند که گزارش نهایی در خصوص فولاد مبارکه هنوز تنظیم و تدوین نشده است.

وی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های به‌عمل آمده از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، بنای این کمیسیون بر این است تا در صورت نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص، این گزارش را به هیئت رئیسه ارجاع دهند و سپس عندالزوم از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به قوه قضائیه ارسال شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha