۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در استان همدان افتتاح می شود
معاون استاندار همدان:

۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در استان همدان افتتاح می شود

همدان - معاون استاندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در استان همدان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، حسن رضانیا بابیان اینکه پروژه انتقال آب به همدان، از سال ۸۳ با سفر رهبر معظم انقلاب به همدان تصویب شد و قرار بود تا سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری برسد؛ اما به دلایل مختلفی دولت‌ها و مدیران قبلی، نتوانستند این پروژه را به اتمام برسانند، گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم، پروژه آب‌رسانی به مردم شهر همدان، به عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار در دستورکار جدی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه اعتبار ویژه‌ای برای این کار اختصاص یافته است، گفت: طی چندماه اخیر، وزارت نیرو اقداماتی در جهت پیشبرد پروژه آبرسانی به شهر همدان انجام داده‌ که با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

وی بابیان اینکه در روزهای اخیر، شاهد مشکل تامین آب در شهر همدان بودیم که ضمن عذرخواهی از مردم استان، تقاضامندیم مثل همیشه با صبوری و همراهی بیشتر، کمک کنند تا مشکل تامین آب هرچه سریع‌تر حل شود، گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در سطح استان، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید

را نیا یادآور شد: پروژه‌های مختلف و متنوعی در شهرستان‌های استان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۱۷۰٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha