۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
رزرو هتل ارزان و مسافرخانه در جنوب تهران با اسنپ روم

رزرو هتل ارزان و مسافرخانه در جنوب تهران با اسنپ روم

سفر به تهران همیشه تجربه‌های لذت‌بخش و نابی را برای کسانی که پا به این شهر می‌گذارند، همراه داشته است.

به گزارش بازار، سفر به تهران همیشه تجربه‌های لذت‌بخش و نابی را برای کسانی که پا به این شهر می‌گذارند، همراه داشته است. اگر بنا به هر دلیلی قصد سفر به شهر تهران را دارید و به دنبال بازدید از جاهای تفریحی این شهر هستید، در ادامه با ما همراه باشید، زیرا می‌خواهیم شما را با جاهای تفریحی جنوب تهران آشنا کنیم.

ازآنجایی‌که قدمت بافت بناهای موجود در بخش مرکزی و جنوبی تهران بیشتر از دیگر اماکن شهر هست؛ در نتیجه جای تعجبی ندارد که جنوب و مرکز پایتخت، کاخ‌ها و عمارات سلطنتی زیادی برای بازدید دارد.

اگر می‌خواهید سفری چندروزه و لذت‌بخش را در شهر تهران تجربه کنید و از جاهای تاریخی و دیدنی آن بازدید کنید؛ پیشنهاد ما به شما این است که در قدم اول با رزرو مسافرخانه ‌های تهران اقامت خود را تضمین کنید.

پارک آبی روباز آزادگان

پارک‌های آبی در تمامی نقاط جهان به دو شیوه سرپوشیده و روباز طراحی و ساخته می‌شوند. پارک‌های سرپوشیده در تمامی فصل‌های سال قابل‌استفاده هستند و به دلیل امکانات مختلفی که برای متعادل کردن دمای فضای پارک دارند شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید و در هر فصلی از سال به سراغ این پارک بروید و در آن تفریح کنید. اما از طرفی دیگر پارک‌های روباز به صورتی هستند که تنها در زمان‌های خاصی از سال مانند بهار یا تابستان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

پارک آبی آزادگان از جمله پارک‌های روباز کشور است؛ در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است تا زمانی که هوا در وضعیت معتدل و خوبی قرار دارد از آن لذت ببرید، زیرا با سرد شدن هوا یا بارش برف‌وباران نمی‌توانید به سراغ این پارک آبی بروید.

هتل در تهران ارزان را می‌توانید از طریق سایت اسنپ رزرو کنید و از مراکز گردشگری و تفریحی جنوب تهران لذت ببرید.

کارتینگ شهربانو

کارتینگ یکی از تفریح‌های بسیار محبوب در تهران به شمار می‌آید که نوعی مسابقه با وسیله نقلیه چهارچرخ کوچک و روباز است و برای امتحان کردن نیازی به داشتن گواهینامه ندارد و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این ورزش به‌خصوص می‌توانید دقت، تمرکز، سرعت و هیجان را تجربه کنید و تنها کافی است یک‌بار این ورزش را انجام دهید تا دیگر نتوانید آن را ترک کنید.

کارتینگ شهربانو در بوستان ولایت قرار دارد و جزء یکی از کارتینگ‌های محبوب تهران است که افراد زیادی برای تجربه هیجان به آن مراجعه می‌کنند؛ بنابراین شما هم این فرصت را از دست ندهید.

موزه جواهرات ملی ایران

بدون شک موزه جواهرات ملی ایران در لیست صد موزه جذاب و دیدنی دنیا قرار دارد. در این موزه جواهرات نفیس و طلاهای ارزشمند تاریخی کشورمان قرار دارد که یک مکان تاریخی و بسیار جذاب را برای بازدید ایجاد کرده است.

در این موزه شما با اشیای سلطنتی و تماشایی مواجه می‌شوید که قدمت برخی از آن‌ها به دوران صفوی و پهلوی بازمی‌گردد.

از جمله جواهراتی که در این موزه قرار دارند می‌توان به تخت نادری، تخت طاووس، الماس دریای نور و همچنین تاج کیانی اشاره کرد. با اجاره مسافرخانه جنوب تهران برای یک‌بار هم که شده از این موزه دیدن کنید.

موزه ملی ایران

مجموعه موزه ملی ایران از جاهای دیدنی تهران است که دو ساختمان مجزا دارد. ساختمان قدیمی به دوره تاریخی اختصاص پیدا کرده و با نام موزه ایران باستان شهرت دارد.

اما در سمت دیگر این ساختمان قدیمی بنایی نسبتا تازه مشاهده می‌شود که به دوره اوایل اسلام تا دوران قاجار پرداخته است و به نام موزه دوره اسلامی شهرت دارد.

موزه ملی ایران یکی از قدیمی‌ترین موزه‌های تهران و بزرگ‌ترین موزه باستان‌شناسی کشور شناخته می‌شود و برای علاقه‌مندان به تاریخ بسیار جذاب است زیرا می‌تواند اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

پردیس سینمایی رازی

پردیس سینمایی رازی یکی از جدیدترین سالن‌های سینمایی تهران به شمار می‌رود که در نزدیکی پارک رازی قرار دارد و دو سالن اکران هم‌زمان با ظرفیت‌های ۶۰ و ۱۶۰ نفری دارد.

از آنجایی‌که این پردیس سینمایی یک محیط ایده‌آل برای افرادی که از سروصدای زیاد خوششان نمی‌آید دارد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت در این سالن به تماشای فیلم بنشینید. با اجاره مسافرخانه‌های تهران می‌توانید به طور کامل از منطقه جنوب این شهر دیدن کنید.

رزرو هتل ارزان و مسافرخانه در جنوب تهران با اسنپ روم

جمع‌بندی

در این مقاله به جاهای دیدنی جنوب تهران اشاره کردیم. در پایان لازم است تا یک خبر خوب برای شمایی که قصد اقامت چندروزه در شهر تهران را دارید و به دنبال یک مکان ارزان‌قیمت و مناسب هستید، بدهیم.

شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره مسافرخانه‌های تهران کنید. ازآنجایی‌که اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید اقامتگاه مناسبی را برای خود پیدا کنید و خیالتان از بابت تمیزی و مرتب بودن اقامتگاه‌ها راحت باشد زیرا شما مهمان اسنپ روم هستید.

مراحل رزرو هتل در تهران ارزان هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اسنپ روم انجام می‌شود. همچنین اگر در هنگام انجام مراحل انتخاب مسافرخانه جنوب تهران با مشکل مواجه شدید یا سؤالی داشتید می‌توانید از تیم پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت هستند کمک بگیرید.

کد خبر: ۱۷۰٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha