۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
دلار روز آخر مرداد ۱۰۰۰ تومان گران شد| عقب نشینی ۵۰۰ هزار تومانی سکه از قله ۱۴ میلیونی در یک روز!
افزایش قیمت دلار در بازارهای همسایه

دلار روز آخر مرداد ۱۰۰۰ تومان گران شد| عقب نشینی ۵۰۰ هزار تومانی سکه از قله ۱۴ میلیونی در یک روز!

بازار نزولی دلار در آخرین روز مرداد ماه ۱۰۰۰ تومان گران شد و سکه امامی نیز خود را به قله ۱۴ میلیونی رساند اما با کاهش حدود ۵۰۰ هزار تومانی  در قیمت ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان جا خوش کرد.

بازار، مهران ابراهیمیان: بازار امروز دوشنبه ۳۱ مراد ماه شاهد افزایش چشمگیر قیمت دلار، سکه و طلا بود به نحوی که بازار نزولی دلار در آخرین روز مرداد ماه ۱۰۰۰ تومان گران شد و سکه امامی نیز خود را به قله ۱۴ میلیونی رساند اما با کاهش حدود ۵۰۰ هزار تومانی در قیمت ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان جا خوش کرد.

دلارآمریکای دیروز کانال ۲۹ هزار تومان را از دست داد اما امروز چرخش هزار تومانی را تجربه کرد و بار دیگر وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد تا قیمت دلار امروز از محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کرد و خود را به قیمت ۲۹ هزار و ۴۲۰ تومان رساند. قیمت دلار صرافی ها نیز حدود ۵ درصد افزایش یافت و به ۲۸ هزار ۸۹ تومان رسید.

ساکنان خیابان فردوسی به نظر می رسد امروز از خوشبینی های اخیر درباره برجام فاصله گرفتند و انتظار برای جواب آمریکا برایشان کمی حوصله شان را سر برده است.

طولانی شدن این پاسخ، این گمانه را تقویت کرده که احتمالا توافق از نظر امریکا یا منتفی است و یا قرار است بار دیگر مذاکرات به گره کوری خورده که باید آن را با تامل بیشتری باز کرد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره احتمال مخالفت آمریکا به پیشنهادات اروپاگفت: روابط اقتصادی خارجی و مسائل تجاری را با روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گره نزدیم و نخواهیم زد.

کنعانی گفته بود: هنوز از سوی طرف مقابل مشخصاً دولت آمریکا پاسخی به پیشنهادات طرف اروپایی دریافت نکردیم و ایران از خطوط قرمز خود عقب نشینی نخواهد کرد

دلارآمریکای دیروز کانال ۲۹ هزار تومان را از دست داد اما امروز چرخش هزار تومانی را تجربه کرد و بار دیگر وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد تا قیمت دلار امروز از محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کرد و خود را به قیمت ۲۹ هزار و ۴۲۰ تومان رساند. قیمت دلار صرافی ها نیز حدود ۵ درصد افزایش یافت و به ۲۸ هزار ۸۹ تومان رسید

او درباره توافق هسته ای بیان کرد تا درباره همه چیز توافق نشود، توافقی صورت نگرفته است. ایران از حقوق قانونی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

گزارشگر پولیتیکو هم اعلام کرده ایالات متحده احتمالاً تصمیم خود را در مورد پیشنهاد ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان E۳، احتمالاً اسرائیل و غیره، قبل از ارسال است.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۱ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۲۰۰ تومان بود. این قیمت درمقایسه با دیروز ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت سکه دیروز کانال ۱۳ میلیون تومان را از دست داد و تا محدوده ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین رفت اما دوباره کانال ۱۳ میلیون تومان را پس گرفت.

قیمت سکه امروز با افزایش قیمت دلار به پرواز درآمد. و در یک قدمی کانال ۱۴ میلیون تومان قرار گرفت. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید و حتی سایت شبکه اطلاع رسانی طلا، ارز و سکه نیز بالاترین قیمت را ۱۴ میلیون تومان اعلام کرد با این در لحظه ارسال این خبر قیمت تمام سکه امامی ۱۳ میلیون ۵۴۰ هزار تومان قیمت خورده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha