۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تداوم قیمت‌سازی کاذب خودرو و مسکن در فضای مجازی در ایام کرونایی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

تداوم قیمت‌سازی کاذب خودرو و مسکن در فضای مجازی در ایام کرونایی

موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است دلالان از شرایط بحرانی جامعه به دلیل شیوع کرونا، سوءاستفاده کرده و با تمرکز بر روی قیمت‌سازی کاذب، می‌خواهند مانع ریزش قیمت به صورت گسترده شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی  به انتشار گسترده قیمت کاذب مسکن و خودرو در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: اگرچه مدتی از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی جلوگیری شد اما این روزها دلالان از شرایط بحرانی جامعه به دلیل شیوع کرونا، سوءاستفاده کرده و با تمرکز بر روی قیمت‌سازی کاذب، می‌خواهند مانع ریزش قیمت به صورت گسترده شوند.  

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بنگاه‌های معاملاتی نیز براساس این شایعات اقدام به خرید و فروش می‌کنند، ادامه داد: مسکن باید براساس موقعیت مکانی و توسط گروهی مورد وثوق و کارشناس قیمت‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه تا کی باید قیمت خودروی مانند پراید -که بسیار بی‌کیفیت است- و تعداد کشته‌های جاده‌ای آن سر به فلک زده، بالا رود!؟، افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید؛ قیمت فروش خوردو از کارخانه ۵ درصد، زیر قیمت بازار آزاد است اما سقفی که بازار آزاد قرار است در آن آرام بگیرد کجاست!؟، درواقع همین صحبت وزیر، بازار کاذب ایجاد می‌کند، بنابراین سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کننده باید به این مهم ورود کند.

موسوی لارگانی بیان کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کننده تشکیل شد تا کمکی به مردم باشد نه آنکه نان خور اضافه به بدنه دولت اضافه شود لذا قوه قضاییه باید به این کم‌کاری‌ها ورود کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بالاخره باید جلوی این سوءاستفاده‌ها گرفته شود مگر چه تحولی در صنعت ساختمانی ایجاد شده که باید قیمت مسکن طی چند ماه چند برابر شود. /

کد خبر: ۱۶٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha