۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
هدف گذاری برای بیمه ۲۷۰ هزار عضو جدید با بیمه فراگیر خانواده ایرانی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی مطرح کرد

هدف گذاری برای بیمه ۲۷۰ هزار عضو جدید با بیمه فراگیر خانواده ایرانی

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از تلاش برای تحت پوشش قرار دادن ۲۷۰ هزار عضو جدید در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی خبر داد.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در جلسه شورای معاونین این سازمان با تاکید بر اهمیت والای رضایتمندی مردم از بیمه و این سازمان گفت: جذب این تعداد بیمه‌شده جدید در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از هدف‌گذاری این سازمان برای افزایش پوشش بیمه‌ای است.

وی افزود: بررسی وضعیت منابع و مصارف سازمان نشان می‌دهد که ناپایداری منابع نقدی، همچنان بزرگترین مشکل سازمان تأمین‌اجتماعی است که باید برای عبور از این شرایط به دنبال راهکارهای تحولی باشیم و بتوانیم با مواجهه صحیح در حوزه‌های مختلف، اهداف سازمانی در زمینه تأمین منابع لازم برای ایفای تعهدات را محقق کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد از جمعیت کشور از خدمترسانی سازمان تأمین‌اجتماعی بهره مندند و باید پاسخگوی نیازهای جامعه تحت پوشش به بهترین شکل باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درباره هوشمند سازی هم گفت: هوشمندسازی سازوکارها و خدمات؛ از موضوع‌هایی است که همواره باید به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیگیری شود و کارهای ارزشمندی در این زمینه صورت پذیرفته است که باید با جدیت تمام پیگیری شود. نقطه تعادل در زمینه استفاده از نیروی انسانی و خدمات الکترونیک در سازمان تأمین‌اجتماعی هوشمند باید مشخص شود.

کد خبر: ۱۶۹٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha